۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۳۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

قهرمان لیگ دوومیدانی امروز معرفی می‌شود/ به آیین نامه مسابقات استناد می‌کنیم

قهرمان لیگ دوومیدانی امروز معرفی می‌شود/ به آیین نامه مسابقات استناد می‌کنیم

مسئول سازمان لیگ فدراسیون دوومیدانی با اشاره به جلسه‌ای که ظهر روز شنبه در این فدراسیون برگزار می‌شود، گفت: در این جلسه همه جوانب را در نظر می‌گیریم و با ا ستناد به آیین نامه مسابقات تیم قهرمان فصل را معرفی خواهیم کرد.

احمد یزدانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعیین تکلیف قهرمان این فصل لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور عنوان کرد: قرار است امروز تکلیف تیم قهرمان را مشخص کنیم. ظهر امروز جلسه‌ای را با حضور آقای داوری رئیس فدراسیون و رشیدیان برگزار می‌کنیم و در این نشست همه جوانب را در نظر خواهیم گرفت تا به جمع بندی نهایی برسیم و قهرمان را معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اختلافات دو تیم خیلی نزدیک بوده است و هر کدام از تیم‌های نفت و پیکان تهران ادعاهایی را مطرح کرده‌اند ما به آیین نامه مسابقات استناد خواهیم کرد و امیدوارم به جمع بندی نهایی برسیم و بتوانیم تصمیم نهایی را در همین جلسه اتخاذ کنیم.

مسئول سازمان لیگ با اشاره به اختلاف نظرهای به وجود آمده بین این دو باشگاه عنوان کرد: آنها در ابتدای فصل توافق‌هایی را در خصوص جابجایی بازیکنان داشته‌اند ولی این توافق‌ها ضمنی بوده‌اند. حالا هم شرایط به گونه‌ای شده که هر کدام ادعایی را مطرح کرده‌اند. به لحاظ امتیازی تیم نفت چندین امتیاز بیشتر دارد اما باید به مسایل به وجود آمده رسیدگی کنیم تا تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

کد خبر 2162397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha