۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۱۷

نخستین جلسه هماهنگی سازمان لیگ؛

حضور 6 تیم در لیگ هجدهم دوومیدانی قطعی شد

حضور 6 تیم در لیگ هجدهم دوومیدانی قطعی شد

دبیر فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اینکه جلسه صبح امروز یک جلسه مقدماتی بود، گفت: حضور 6 تیم در لیگ هجدهم در سال 93 قطعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رشیدیان جلسه صبح امروز سه شنبه را یک نشست مقدماتی برای هماهنگی‌های لیگ هجدهم خواند و اظهار داشت: این نخستین جلسه هماهنگی برای برگزاری مسابقات لیگ در سال 93 بود که در جریان آن تصمیم بر آن شد تا تغییراتی در آئین نامه سازمان لیگ ایجاد شود و در این مدت، باشگاه‌های کشور فرصت دارند تا جهت حضور در فصل جدید لیگ دوومیدانی اعلام آمادگی کنند.

وی افزود: تاکنون حضور 6 تیم در لیگ هجدهم قطعی است اما جلسه نهایی پس از تغییرات آئین نامه برگزار خواهد شد که طی آن اسامی تیم‌های حاضر در لیگ سال 93 نیز اعلام می‌شود.

رشیدیان در ادامه با تاکید بر اینکه لیگ آینده پویاتر از قبل برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه زمان اعلام آمادگی تیم‌ها هنوز به پایان نرسیده، احتمال دارد تعداد تیم‌های لیگ هجدهم بیش از هشت تیم باشد. به هر روی جلسه امروز یک نشست مقدماتی برای طرح معضلات، دریافت انتقادات و پیشنهادات نمایندگان باشگاه‌ها و بررسی نحوه برگزاری لیگ آینده بود و جلسه نهایی پس از پایان زمان اعلام آمادگی تیم‌های داوطلب، برگزار خواهد شد.

نخستین جلسه هماهنگی هجدهمین دوره لیگ دوومیدانی با حضور افشین داوری رئیس فدراسیون، حسین رشیدیان دبیر فدراسیون، علی فیروزی رئیس سازمان لیگ، بیژن شادمهر مدیر کمیته آموزش و نمایندگان باشگاه‌ها، در سالن جلسات فدراسیون دوومیدانی برگزار شد.

کد خبر 2249300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha