۱۶ دی ۱۳۹۲، ۰:۲۱

سجاد مرادی در گفتگو با مهر:

اولویتم بازی‌های آسیایی است/ مربی الجزایری رکوردهای خوبی دارد

اولویتم بازی‌های آسیایی است/ مربی الجزایری رکوردهای خوبی دارد

کاپیتان تیم ملی دوومیدانی با اشاره به حضور مربی خارجی خود در ایران گفت: تمریناتم را با این مربی از روز دوشنبه شروع می‌کنم و اولویتم بازی‌های آسیایی 2014 است.

سجاد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شروع برنامه‌های آماده سازی خود در راه بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون بیان کرد: من از روز دوشنبه تمرینات خودم را شروع می‌کنم. در این مدت به استراحت پرداختم و با هماهنگی که با فدراسیون داشتم در اردوهای تیم ملی حضور نداشتم ولی با آمدن سمیر خدار به ایران برنامه‌های من نیز شروع خواهد شد.

وی اضافه کرد: من در مسابقات داخل سالن حضور پیدا نخواهم کرد و الویتم بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون خواهد بود. البته در چند مسابقه جایزه بزرگ حضور پیدا می‌کنم و برای همین تمرینات خودم را از روز دوشنبه برای بازی‌های آسیایی شروع می‌کنم.

مرادی در پاسخ به این سوال که آیا با حضور سمیر خدار می‌تواند مدال‌های بازی‌های آسیایی گوانگجو را تکرار کند، گفت: این مربی است که من خودم انتخاب کردم و به وی اطمینان کامل دارم چرا که رکوردهای خیلی خوبی بر جای گذاشته است. با آمدن وی شرایطی که فدراسیون مهیا خواهد کرد می‌توانم خودم را به خوبی آماده این مسابقات کنم. وقتی من این دو مدال را کسب کردم بنابراین می‌توانم بار دیگر آنها را تکرار کنم.

کاپیتان تیم ملی دوومیدانی از بهبود اوضاع ملی‌پوشان در قیاس با ماه‌های گذشته خبر داد و افزود: شرایط واقعا بهتر شده است. در دو سال گذشته ما مشکلات بسیاری داشتیم با این حال آقای داوری رئیس فدراسیون با وجود همه کمبودهای مالی برای بهتر شدن وضعیت تلاش می‌کند و وزیر ورزش نیز حمایت‌های خوبی داشته است که فکر می‌کنم در آینده نیز بهتر خواهد شد.

کد خبر 2208446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha