۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۸:۱۱

داوری به مهر خبر داد:

مربی الجزایری سجاد مرادی هفته آینده به ایران می‌آید

مربی الجزایری سجاد مرادی هفته آینده به ایران می‌آید

رئیس فدراسیون دوومیدانی از توافق نهایی با مربی الجزایری برای سجاد مرادی خبر داد و عنوان کرد این مربی تا هفته آینده وارد ایران می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از هفته‌ها مذاکره سرانجام فدراسیون دوومیدانی ایران با سمیر خدار مربی الجزایری به توافق رسید تا این مربی کار آماده‌سازی سجاد مرادی کاپیتان تیم ملی دوومیدانی را برای حضور در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره‌جنوبی بر عهده داشته باشد.

افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرنگار مهر گفت: ما با سمیر خدار به توافق نهایی رسیده‌ایم و قرار است این مربی الجزایری با همسرش به ایران بیاید. حتی آپارتمان وی در اصفهان را آماده کرده‌ایم تا او کارها را پی بگیرد. فعلا منتظریم تا او ویزای ایران را تهیه کند و وارد کشورمان شود.

وی در خصوص مربیان خارجی برای بانوان ملی پوش عنوان کرد: برای خانم رجبی مذاکراتی داشتیم که به نتیجه نرسید و مربی زنی که شاگردانش بالای 19 متر باشند را پیدا نکردیم. قرار است مربی آقایان به او برنامه دهد و یک خانم مربی نیز بر آن نظارت کند و در خصوص مریم طوسی با فدراسیون‌های روسیه، اوکراین چند کشور دیگر مذاکراتی انجام دادیم که هنوز پاسخی از آنها دریافت نشد و او با روش سابق تمرین می‌کند.

کد خبر 2196746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha