۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۸

در حاشيه جام ديميتری كركين - روسيه؛

ديدار دوستانه آزادكاران آمريكا، تركيه و روسيه برگزار شد

ديدار دوستانه آزادكاران آمريكا، تركيه و روسيه برگزار شد

تيم‌های كشتی آزاد آمريكا،‌ تركيه و ياكوتياي روسيه در حاشيه رقابتهای بين‌المللی جام ديميتری كركين، طی ديدارهای دوستانه به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، پيش از آغاز رقابتهای جام ديميتری كركين كه تيم ايران هم بامداد امروز برای حضور در اين جام به روسيه رفت، چندين ديدار دوستانه برگزار شد كه در مهمترين آن تيم امريكا با نتيجه 3 بر 2 تيم ياكوتيای روسيه را شكست داد.

ضمن آنكه تيم ياكوتيای روسيه هم پيش از آغاز اين جام در يك ديدار دوستانه به مصاف تيم تركيه رفت كه اين كشتی با نتيجه 4 بر 3 به سود ميزبان تمام شد.

ششمين دوره مسابقات بين‌المللی كشتي آزاد جام ديمتيری كركين طي روزهای 13 و 14 مهرماه با حضور كشتی گيرانی از 20 كشور دنیا از جمله ايران در شهر ياكوتسك روسيه برگزار می‌شود.

گفته شده در اين رقابت‌ها احمد چاكايف، شاميل احمداف و حاجي حاجي اف از داغستان روسيه در كنار كشتي گيراني از ايران، مغولستان، آمريكا، تركيه، يونان و چند كشور ديگر به ميدان مي‌روند. تیم یاکوتیا به عنوان میزبان نیز با 40 کشتی گیر در این رقابتها حضور دارد.

همچنين به نفرات اول تا سوم اين رقابتها به ترتيب 3، 2 و يك هزار دلار و به مربيان نفرات اول نيز 2 هزار دلار جايزه تعلق می‌گيرد.

کد خبر 2147439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha