۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۸:۳۸

جام دیمیتری کرکین - روسیه؛

آزادکاران ايران با پیروزی استارت زدند

آزادکاران ايران با پیروزی استارت زدند

رقابتهای بین‌المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین از بامداد امروز(شنبه) با مسابقات اوزان نخست در شهر یاکوتسک روسیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در وزن 55 کیلوگرم این رقابتها یونس سرمستی در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر از سد کشتی گیر روسیه گذشت و فرهاد جلائی نیز با همین نتیجه نماينده مغولستان را مغلوب کرد.

در وزن 66 کیلوگرم غلامرضا عبدالله‌پور در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر حریف فنلاندی را مغلوب کرد و در وزن 84 کیلوگرم علیرضا کریمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر کشتی‌گیر روس را شکست داد.

همچنین در وزن 120 کیلوگرم خشایار دهستانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر یک حریف روس خود را مغلوب کرد. در همین وزن عبدالله قمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 7 بر صفر کشتی گیر بلاروس را شکست داد.

رقابتهای سه وزن دوم این مسابقات روز یکشنبه برگزار می‌شود که مصطفی قیاسی و پیمان یاراحمدی در وزن 74 کیلوگرم به مصاف حریفان می‌روند. تیم ایران در این رقابتها در وزن‌های 60 و 96 کیلوگرم نماینده‌ای ندارد.

ششمین دوره رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری با حضور کشتی گیرانی از 20 کشور دنیا در شهر یاکوتسک روسیه برگزار می‌شود.

کد خبر 2148863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha