۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۷

شهریاری خبر داد:

قرارداد اوکتاویو تا پایان جام جهانی 2015 تمدید شد

قرارداد اوکتاویو تا پایان جام جهانی 2015 تمدید شد

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران از تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تا پایان جام جهانی 2015 خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: از حدود 2 سال گذشته که حمایت‌های بیشتری از مارکو اوکتاویو انجام دادیم، وی توانست عملکرد رو به رشد تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را سرعت ببخشد.

وی افزود: در این مدت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران 4 عنوان قهرمانی در المپیک ساحلی چین، مسابقات قهرمانی آسیا (مقدماتی جام جهانی) در قطر، مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا در قشم و تورنمنت دوستانه بلاروس را بدست آورد که بدون شک دانش بالا، سابقه درخشان و تسلط اوکتاویو بر حیطه مربیگری در فوتبال ساحلی از عوامل تاثیرگذار این موفقیت‌ها بوده است.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، ادامه داد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام جهانی تاهیتی نمایش بسیار خوب و قابل تقدیری داشت، به طوری که علاوه بر قرارگرفتن در جمع 8 تیم برتر جهان، مورد ستایش دیگر تیم‌های حاضر در مسابقات هم قرار گرفت. به همین دلیل از سوی چندین کشور پیشنهاداتی به اوکتاویو ارائه شد که به دلیل پایان قرارداد قبلی وی با فدراسیون فوتبال می‌توانست موجب از دست دادن این مربی برزیلی شود.

شهریاری در پایان گفت: پس از بازگشت تیم به ایران و طی جلساتی که در چند روز گذشته با اوکتاویو داشتم، شرایط جدید وی و اهداف آتی فوتبال ساحلی را بررسی کردیم که خوشبختانه حاصل آن، تمدید قراردادش تا پایان جام جهانی 2015 شد. باید اشاره کنم که از اوکتاویو در سمت سرمربی تیم ملی (ب) فوتبال ساحلی هم استفاده خواهیم کرد.
 

کد خبر 2147715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha