۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۲

باقری‌معتمد در گفتگو با مهر:

نسبت به این کودکان بی‌سرپرست ادای دین کردم/ مدال نقره‌ام فراموش شده!

نسبت به این کودکان بی‌سرپرست ادای دین کردم/ مدال نقره‌ام فراموش شده!

عضو تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه وقتی می‌خواست برای مسابقات کشورهای اسلامی آماده شود، تصمیم به اهدای مدال خود به کودکان بی‌سرپرست گرفت تا ادای دینی کرده باشد، گفت: بعد از المپیک سه عمل جراحی را پشت سر گذاشتم و از زمانی هم کار تمرین را آغاز کردیم، استرس زیادی داشتم.

محمد باقری‌معتمد در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اهدای مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی به کودکان بی‌سرپرست گیلانی، ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در اردوی رشت بازدیدی از آموزشگاه مژدهی رشت داشتیم و دیدار با کودکان بی‌سرپرست بسیار مرا تحت تاثیر قرارداد و همانجا نذر کردم در صورت کسب مدال طلا، این مدال را به کودکان بی‌سرپرست این پرورشگاه اهداء کنم.

وی در خصوص دوری یکساله از میادین تکواندو افزود: بعد از المپیک سه عمل جراحی را پشت سر گذاشتم و از زمانی هم کار تمرین را آغاز کردیم، استرس زیادی برای آسیب دیدگی مجدد داشتم. خدا را شکر با کمک مربیان تیم ملی این دوران به خوبی پشت سر گذاشته شد و من با آمادگی مناسبی راهی مسابقات اندونزی شدم.

دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن ادامه داد: در جریان این مسابقات کمی استرس داشتم تا خدای نکرده دوباره آسیب نبینم و با احتیاط مبارزه می‌کردم. چون رنکینگ جهانی داشتم، در قرعه کشی دور اول استراحت داشتم و سپس با برتری مقابل حریفانی از فلسطین، اندونزی و ترکیه موفق به کسب مدال طلا شدم.

وی به کسب این مدال طلا اشاره کرد و اظهار داشت: در تمام طول دوران آسیب دیدگی برای آینده ورزشی خود برنامه‌ریزی کرده و می‌خواستم با اقتدار به میادین مبارزه برگردم. این مدال خیلی به من کمک خواهد کرد تا بتوانم همچنان در رویدادهای مهم حضوری فعال داشته باشم.

وی در خصوص برنامه بعدی خود تاکید کرد: بدون شک مهمترین رویداد پیش رو مسابقات جایزه بزرگ منچستر است که حکم انتخابی المپیک دارد و باید تلاش کنم تا با آمادگی بالا به این مسابقات رفته و نتیجه خوبی کسب کنم. چرا که در این مسابقات فقط بهترین‌های جهان حضور دارند و ما هم کار سختی پیش رو داریم.

باقری‌معتمد در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون تکواندو انتظار بیشتری داشتم. همه فدراسیون‌هایی که در المپیک 2012 لندن نماینده داشتند و موفق به کسب مدال شدند، از ورزشکاران خود طی مراسمی تجلیل کردند ولی گویا مدال نقره المپیک در فدراسیون تکواندو خیلی زود فراموش شد.

کد خبر 2148456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha