۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۸

بگومگوی فیرات با خبرنگاران تبریزی؛

بازیکن گسترش فولاد به من فحاشی کرد/ از بازیکنانم ممنون نیستم!

بازیکن گسترش فولاد به من فحاشی کرد/ از بازیکنانم ممنون نیستم!

تبریز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: یکی از بازیکنان تیم گسترش فولاد تبریز به من و مربی سایپا فحش داد ولی رسول خطیبی بعد از پایان بازی این مسئله را حل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از تبریز، انگین فیرات پس از پیروزی تیم فوتبال سایپا برابر تیم گسترش فولاد تبریز در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: شرایط هوا و وزش باد برای ما بد بود. با این حال ما تیمی هستیم که پاسکاری می‌کنیم. به خاطر همین گسترش را دچار مشکل کردیم. گسترش با سه بازیکن سرعتی که دارد، سعی می‌کند روی ضد حمله کار کند. گسترش در کل دقایق بازی با توپ بلند بازی می‌کرد، متاسفانه ما هم همین کار را کردیم.

وی با بیان اینکه در شان تماشاگران نبود که همچین بازی را ببینند، افزود: نکته جالب این بود که تیم گسترش در نیمه اول پشت باد بازی می‌کرد و در آن زمان ما هم راحت‌تر بازی کردیم. 10 دقیقه اول چهار کرنر داشتیم. متاسفانه این همه موقعیت ایجاد کردیم ولی حتی یک شوت هم نزدیم.

سرمربی سایپا با بیان اینکه می‌دانستیم گسترش می‌خواهد به توپ‌های بلند رو بیاورد، تاکید کرد: من از یک چیز ناراحتم. اگر بیرون از خانه 2 بر صفر از حریف جلو هستی و روی ضد حمله گل می‌خورید، این اصلا قابل قبول نیست. من از تیمم ممنون نیستم!

وی با اشاره به هشت بازی خارج از خانه سایپا در این فصل، یادآور شد: ما هشت هفته خارج از خانه بازی کردیم و بازیکنانم از این مسئله خسته هستند. خودم هم خسته شده‌ام. از این نظر جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم.

فیرات در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان تیمش، گفت: اگر از اخلاق صحبت می‌کنید بهتر است سراغ بازیکن شماره 12 گسترش بروید. در ایران همیشه صحبت از بازی جوانمردانه است ولی هیچکس آن را رعایت نمی‌کند. بازی جوانمردانه اول و آخر بازی ندارد و باید آنرا رعایت کرد.

وی افزود: در طول مسابقه میزان آدرنالین خون بازیکنان و مربیان بالا می‌رود. آیا شما تاحالا فوتبال بازی کرده‌اید؟ آیا حرفه‌ای فوتبال بازی کرده‌اید؟ شما نمی‌توانید بفهمید. وقتی آدرنالین خون بالا می‌رود همه محکم می‌شوند و وقتی مسابقه تمام می‌شود، همه همدیگر را در آغوش می‌کشند. به همین خاطر بهتر است درباره این مسائل بعد از بازی صحبت نکنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز همچنین بعد از بگو مگو با یکی از خبرنگاران تبریزی، به فحاشی یکی از بازیکنان گسترش فولاد اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از بازیکنان گسترش فولاد بعد از بازی به من و بصیرت (مربی سایپا) فحش داد که رسول خطیبی آنرا حل کرد. خطیبی روحیه جوانمردی دارد و از او متشکرم. من نمی‌خواستم این مسئله را در نشست خبری مطرح کنم ولی مجبور شدم آنرا بگویم.

وی ادامه داد: بازی تمام شد. ما فوتبال بازی می‌کنیم و با هم جنگ نداریم. بعد از فوتبال همه همدیگر را در آغوش می‌گیرند و مشکلات تمام می‌شود.

" یک بازی کمتر برای سایپا باعث شده است تا بازیکنان شما استراحت بیشتری داشته باشد و به همین خاطر این به نفع تیم سایپا بوده است". فیرات در پاسخ به این سئوال مطرح شده، یکبار دیگر صدایش را بالا برد و با ناراحتی گفت: شما فوتبال بازی نکرده‌اید. وقتی یک تیم هر هفته بازی می‌کند دارای یک ریتم می‌شود و به آن برنامه عادت می‌کند. حالا با تعویق یک بازی، این ریتم از بین می‌رود و بازیکنان از شرایط عادی خارج می‌شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به یکی از مشکلات فوتبال ایران، اظهار داشت: متاسفانه بازیکنان در ایران به اندازه کافی استراحت نمی‌کنند. وقتی فصل تمام می‌شود، بعد از چند هفته مجددا اردوی آماده سازی تیم‌ها شروع می‌شود. سال گذشته استقلال قهرمان لیگ ایران شد ولی این تیم امسال نمی‌تواند مثل پارسلا باشد چون آنها خسته هستند. این مسائل باعث می‌شود که کیفیت لیگ پایین بیاید.

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز در پایان گفت: قبول داریم تیم ملی برای آماده‌سازی خود برای حضور در جام جهانی به اردو و مسابقات نیاز دارد ولی اگر بازیکنان خسته به تیم ملی بروند، آن وقت یک علامت سئوال در تیم ملی ایجاد خواهد شد.

تیم فوتبال سایپا در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال موفق شد تیم گسترش فولاد را در شهر تبریز با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد.

کد خبر 2148777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha