۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۰۷

حسین خطیبی بیان کرد:

امروز بدترین روز گسترش فولاد بود/ حق نداشتند به بازیکن ما حمله کنند

امروز بدترین روز گسترش فولاد بود/ حق نداشتند به بازیکن ما حمله کنند

تبریز - خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: امروز در بازی با سایپا البرز بدترین روز تیم ما رقم خورد زیرا بازیکنانم انتظارات را برآورده نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر از تبریز، حسین خطیبی پس از شکست تیم گسترش فولاد تبریز برابر سایپا در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: امروز بدترین روز گسترش فولاد بود. ما 11 بازی خوب بودیم و البته این طبیعی است که در یک بازی خوب نباشیم. حتی تیم‌های بزرگ هم روزهای بد دارند. با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. بخصوص هافبک‌هایمان که نتوانستند هافبک‌های تیم سایپا را از کار بیاندازند.

وی افزود: انتظاراتی که امروز از بازیکنان داشتیم، اصلا برآورده نشد. در سوی مقابل تیم سایپا بسیار خوب بود و حق این تیم برد بود. به آنها تبریک می‌گویم.

مربی تیم گسترش با بیان اینکه هافبک‌های سایپا خوب بودند، تاکید کرد: می‌خواستیم بازیکنان سایپا را پرس کنیم ولی بازیکنانمان از این کار عاجز ماندند. باید بگویم هافبک‌های ما امروز اصلا در جریان بازی نبودند. ما اشتباهات فردی هم داشتیم بخصوص در خط دفاعی. گل دوم را هم روی یک ضد حمله و با اشتباه مدافعان دریافت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: می‌خواستیم با پاس‌های بلند عمق خط دفاع سایپا را هدف قرار دهیم ولی آنها متوجه این موضوع شدند و جلوی حملات ما را گرفتند. در نیمه دوم هم تغییر سیستم دادیم. یک مدافع کم کردیم و یک هافبک به زمین بردیم ولی این برتری عددی هم مانع شکست ما نشد.

خطیبی درباره اینکه سرمربی سایپا اعلام کرده بود "بازیکن گسترش به خاطر جنجال در بازی جوانمردانه به او فحش داده است"، گفت: مگر بازیکن ما بلندگو داشته است یا گوش‌های فیرات تیز بوده که چنین چیزی را شنیده است؟! در هر صورت حتی اگر ما ناجوانمردانه بازی کرده باشیم، آنها حق ندارند به سمت بازیکن ما حمله‌ور شوند.

تیم فوتبال سایپا در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال موفق شد تیم گسترش فولاد را در شهر تبریز با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد.

کد خبر 2148785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha