۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۲۰:۲۷

حواشی بازی صبای قم - پرسپولیس؛

استیلی تشویق شد، پرسپولیس گل زد/ سیدصالحی و عنایتی بهترین‌ها زمین شدند

استیلی تشویق شد، پرسپولیس گل زد/ سیدصالحی و عنایتی بهترین‌ها زمین شدند

قم - خبرگزاری مهر: دیدار تیم‌های صبای قم و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر با حاشیه‌ها بسیاری همراه بود. یکی از این حواشی مربوط به تشویق حمید استیلی از سوی هواداران صبای قم در دقایق پایانی مسابقه می‌شد که لحظاتی پس از آن، پرسپولیس گل تساوی را به ثمر رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس که آخرین دیدار از هفته دوازهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور است، از ساعت 18:15 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار شد که دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. حواشی این بازی به شرح زیر است:

* برای این بازی ظرفیت ورزشگاه یادگار امام (ره) تکمیل شد که تقریبا 80 تا 90 درصد جمعیت طرفدارهای پرسپولیس بوده تا به نوعی صبا در قم میهمان پرسپولیس است.

* قبل از آغاز بازی نیلسون کوریا دروازه بان تیم پرسپولیس به سمت چاق‌ترین پسر ایران که در ورزشگاه حاضر بود، رفت و وی را در آغوش گرفت که به شدت از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تشویق شد.

* کرم رضا پیریایی استاندار قم به همراه فرماندار قم و تعدادی از معاونان استاندار در جایگاه ویژه ورزشگاه یادگار امام قم (ره) حضور دارند.

* در ابتدای بازی علی دایی به سمت محمد مایلی‌کهن و نیمکت صبای قم نرفت و از تیم پرسپولیس فقط سعید شیرینی سرپرست این تیم به سمت نیمکت صبا رفت ولی بالعکس تمامی بازیکنان صبای قم به سمت علی دایی رفتند.

* در دقیقه 17 بازی اعتراض محمد مایلی‌کهن به علی دایی با واکنش هواداران پرسپولیس همراه شد و آنها شعارهایی را علیه پیشکسوت این تیم سرخپوش تهرانی سر دادند.

* رضا عنایتی مهاجم صبای قم و مهاجم پیشین استقلال تهران در جریان این بازی از سوی هواداران صبا تشویق شد اما هواداران پرسپولیس علیه این مهاجم شعار دادند.

* در اواسط نیمه دوم بازی، تماشاگران پرسپولیس از کادرفنی این تیم خواستند تا قاسم دهنوی را تعویض کند که این اتفاق دقایق بعد رخ داد و محمد نوری به جای این بازیکن وارد زمین شد.

* در نیمه نخست، در یکی دو صحنه ورود توپ‌های اضافه به زمین، باعث شد داور بازی را قطع کرد و توپ اضافه را به بیرون بفرستد.

* یکی از هواداران پرسپولیس اواسط نیمه دوم وارد زمین شد و به سمت دایی رفت اما نیروهای امنیتی ورزشگاه وی را گرفتند و به بیرون زمین هدایت کردند.

* در دقیقه 70 بازی سیدجلال حسینی به حرکت بازیکن صبای قم اعتراض کرد که این مساله با واکنش رضا عنایتی همراه شد که برای دقایقی بین این دو بازیکن درگیری لفظی شدیدی ایجاد شد که با دخالت بازیکنان این درگیری شدت پیدا نکرد.

* پیش از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس، تماشاگران صبای قم حمید استیلی را تشویق می‌کردند اما بعد از اینکه سیدصالحی دروازه صبا را باز کرد، هواداران پرسپولیس با سر دادن شعارهایی علیه مایلی‌کهن، علی دایی را به شدت تشویق کردند.

* در دقیقه 3+90 بازی غلامرضا رضایی از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد.

* در پایان مسابقه سیدمهدی سیدصالحی به عنوان بهترین بازیکن و غلامرضا رضایی به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند اما زمانیکه برای دریافت جایزه خود به کنار زمین آمدند، جلال مرادی ناظر بازی به آنها گفت به رختکن بروند و چند دقیقه دیگر برای دریافت جایزه بیایند.

 

کد خبر 2148784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha