۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳

کشوری‌فرد در گفتگو با مهر:

باید مقابل پرسپولیس برنده می‌شدیم/ بحث جذب شیث رضایی مطرح شد

باید مقابل پرسپولیس برنده می‌شدیم/ بحث جذب شیث رضایی مطرح شد

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: عملکرد بازیکنان ما در بازی مقابل پرسپولیس راضی کننده بود ولی باید در این مسابقه برنده از زمین بیرون می‌آمدیم.

محمدرضا کشوری‌فرد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تسای تیم‌های صبای قم و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان ما خوب بازی کردند و حتی یک گل هم جلو افتادیم ولی در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کردیم. با این نتیجه چیزی از شایستگی بازیکنان ما کم نخواهد شد.

وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان صبا مقابل پرسپولیس راضی است، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان ملی پوش زیادی دارد. شما یک نگاه به تعویض‌های این تیم بیاندازید. همه آنها ملی پوش بودند. با این حال ما باید برابر پرسپولیس برنده می‌شدیم.

مدیرعامل باشگاه صبا همچنین در خصوص درگیری لفظی محمد مایلی کهن با علی دایی در کنار زمین و اعتراض به داوری تصریح کرد: به هر حال در کنار زمین فشار زیادی روی مربیان است. من از نزدیک ندیدم چه اتفاقی افتاد ولی شنیدم که دایی به داور  اعتراض داشت. خدا را شکر که همه چیز با درایت جلال مرادی ناظر داوری تمام شد.

وی خاطرنشان کرد: مایلی کهن هم مربی‌ای نیست که بی جهت از جایش بلند شود و کنار زمین برود. ما در 11 هفته گذشته حتی یکبار هم به داوری اعتراض نکردیم.

کشوری‌فرد همچنین درباره انتقادات تند مایلی کهن از دایی در نشست خبری بعد از بازی، گفت: من خودم این صحبت‌ها را گوش ندادم و نمی‌دانم مایلی کهن چه چیزهایی گفته است. حالا باید این موضوع را پیگیری کنم.

وی در پایان درباره احتمال جذب بازیکنان جدید از جمله شیث رضایی هم گفت: خود مایلی کهن باید در این خصوص نظر بدهد. آن موقع که شیث رضایی با ما تمرین می‌کرد بحث جذب این بازیکن مطرح شد. در هر صورت این سرمربی تیم است که می‌گوید چه بازیکنانی را جذب کنیم.

تیم فوتبال صبای قم روز جمعه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف تیم پرسپولیس رفت که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

کد خبر 2148900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha