۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۷

سردار ملکی:

نیروی انتظامی بدونه پشتوانه مردم در هیچ میدانی موفق نخواهد بود

نیروی انتظامی  بدونه پشتوانه مردم در هیچ میدانی موفق نخواهد بود

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر تعامل مردم در تولید امنیت گفت: نیروی انتظامی نیروی مردمی است و بدونه پشتوانه مردم در هیچ میدانی موفق نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیز الله ملکی صبح روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی افزود: نیروی انتظامی مظهر قدرت و اقتدار جامعه و حافظ کیان جامعه اسلامی است و در صورتی می تواند به این ماموریت به خوبی عمل کند که پشتوانه مردمی را نیز به همراه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ارایه گزارش از برنامه‌های شش ماهه این دستگاه در سال جاری پرداخت و گفت: خدمت‌رسانی، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و تامین نظم و امنیت از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

سردار ملکی ادامه داد: کاهش 15 درصدی حوادث رانندگی، کاهش 30 درصدی سرقت احشام، افزایش 76 درصدی کشفیات مواد مخدر و افزایش 17 درصدی کشف ثروت و سرقت‌ها از جمله فعالیت‌های نیروی انتظامی در شش ماهه اول سال جاری است.

 فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به رضایتمندی مردم از سبزپوشان نیروی انتظامی افزود: تامین امنیت و تصریح کاردر نیروی انتظامی بدون پشتوانه مردمی موفق نمی شود.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور استاندار مرکزی، رجایی نماینده اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، نیروهای نظامی و انتظامی با انجام حرکات نمایشی، رزمی و رژه از مقابل جایگاه عبور کردند.

همچنین در این مراسم از خانواده شهدا، جانباران، بازنشستگان و کارکنان ساعی با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 2149028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha