۱۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷

اخبار کوتاه استان مرکزی/

120 کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد

 120 کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد

اراک- خبرگزاری مهر:با تلاش نیروی انتظامی استان مرکزی از یک باند 5 نفره مقدار 120 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط و دو دستگاه خودرو توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با اعلام این خبر از همکاری ماموران اطلاعاتی استان همدان در دستگیری و کشف این مقدار مواد مخدر قدردانی کرد.

ایرج کاکاوند با اشاره به حجم مبارزه با مواد مخدر در استان گفت: کشفیات موادمخدر نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال 76 درصد رشد داشته است.

دستگيري باند سارقان قطعات خودرو با 92 فقره سرقت در اراك

رئيس پليس آگاهي استان مركزي از دستگيري باند سارقان قطعات و لوازم خودرو با 92 فقره سرقت در اراك خبر داد و گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد لوازم و قطعات داخل خودرو در اراك و شكايت تعدادي از همشهريان در اين زمينه موضوع مورد پيگيري ويژه پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ "رضا احمدي" افزود: سه سارق پس از دستگيري به 92 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در شهرستان اراك اعتراف كردند و تعدادي از اموال مسروقه از محل اختفاي سارقان كشف و ضبط شده است كه متهمان نيز پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي اعزام شدند.

كشف 15 هزار كيلوگرم گندم قاچاق در شازند

فرمانده انتظامي شازند استان مركزي از كشف 15 هزار كيلوگرم گندم قاچاق طي 24 ساعت گذشته در اين شهرستان خبر داد و گفت: در راستاي مبارزه جدي و همه جانبه با معضل قاچاق كالا در استان مركزي ماموران انتظامي شازند حين گشت زني در يكي از محورهاي اين شهرستان به يك دستگاه كاميون مشكوك و آن را متوقف كردند.

سرهنگ "احمدرضا چگني" با اشاره به كشف 15 تن گندم به ارزش 150 ميليون ريال افزود: محموله فاقد هرگونه مدرك گمركي مبني بر تاييد بار است.

فرمانده انتظامي شازند اظهار داشت: يك نفر كه اهل يكي از شهرهاي مرزي كشور مي باشد در اين زمينه دستگير و پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.

ديدار با خانواده شهيد " محمد قربان قمي "

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان مركزي به مناسبت گراميداشت هفته ناجا با خانواده شهيد "محمد قربان قمي " از شهداي نيروي انتظامي در شهرستان اراك ديدار و از آنان دلجوئي كرد.

سرهنگ "قدرت اله زماني نژاد" خانواده شهدا را مايه عزيت و اقتدار نظام دانست و هدف از اين ديدار ها را تجديد ميثاق با شهدا، تقدير و تشكر از زحمات خانواده معظم شهدا و روحيه گرفتن از حضور آنان عنوان كرد.

هشدار پلیس به افزایش کاربران فیس بوک

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: والدين و مربيان به يك اندازه در مقابل مخاطرات فضاي مجازي و ناآگاهي جوانان و نوجوانان در اين زمينه مسئول هستند.

سرگرد "مصطفي نوروزي" در كارگاه آموزشي مخاطرات فضاي مجازي ويژه مربيان آموزشي در محل پژوهشگاه دبيرستان امام علي(ع) شهر اراك با تبيين مقدمه در خصوص فضاي مجازي، فرصت ها و تهديد ها افزود: آشنايي با شبكه هاي اجتماعي و تاثيرات آن در جامعه وظيفه همه والدين مربيان است.

وي در ادامه با اشاره به اثرات منفي فيس بوك و تشريح ماهيت اصلي آن خاطر نشان كرد: روز به روز به آمار كاربران اين شبكه غير اخلاقي به علت ناآگاهي كاربران در دنيا اضافه مي شود.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي با بيان اينكه آموزش نقش مهمي در آگاهي بخشيدن به جوانان و نوجوانان را دارد تصريح كرد: مربيان نقش ارزنده اي در آشنا كردن والدين و دانش آموزان در اين  زمينه بر عهده دارند.

سرگرد نوروزي در پايان همچنين به كلاهبرداري هاي اينترنتي اشاره كرد و روش هاي شناخت سايت هاي جعلي را براي خانواده ها تشريح كرد.

کد خبر 2151402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha