۱۶ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۲۳

اخبار کوتاه استان مرکزی/

8 کیلو هروئين در شهر اراك کشف شد

8 کیلو هروئين در شهر اراك کشف شد

اراک - خبرگزاری مهر: جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي از كشف هشت كيلو گرم هروئين در شهر اراك خبر داد و گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقيقاتي گسترده از فعاليت يك باند قاچاق مواد مخدر صنعتي در سطح استان مطلع شدند و بعد از شناسايي اعضاي اين باند فعاليت آنها را تحت نظارت و مراقبت قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ايرج كاكاوند افزود:بعد از گذشت چندين روز مراقبت هاي نامحسوس زمانيكه اين افراد قصد انتقال محموله اي مواد مخدر از استاني ديگر به شهر اراك را داشتند مورد تعقيب ماموران انتظامي قرار گرفتند.

وی با اشاره به اجراي عمليات دقيق پليسي براي دستگيري قاچاقچيان تصريح كرد: با برنامه ريزي صورت گرفته خودروي قاچاقچيان قبل از ورود به داخل شهر متوقف شد و اين عمليات منجر به كشف  هشت كيلو گرم هروئين، دستگیری دو نفر قاچاقچي شد.

سارق كابل هاي برق در اراك دستگير شد

سرهنگ" مصطفي ويسمه اي " ،فرمانده انتظامي شهرستان اراك گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت پي در پي كابل برق و ايجاد اختلال در شبكه برق رساني برخي از محله هاي شهرستان اراك ،موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

 وي در ادامه افزود: روز گذشته سارق سابقه دار كابل هاي برق با 5 فقره سرقت در اراك شناسايي و دستگير شد .

فرمانده انتظامي شهرستان اراك با اشاره به كشف و ضبط مقاديري از كابل هاي سرقت شده خاطر نشان كرد:متهم پس از اعتراف به 5 فقره سرقت در اين زمينه با تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

كشف 3 هزار و 364 قطعه انواع لوازم برقي قاچاق در شازند

فرمانده انتظامي شهرستان شازند، از کشف 3 هزار و 364 قطعه لوازم برقي قاچاق به ارزش 30 ميليون ريال توسط ماموران انتظامي شهرستان شازند استان مركزي خبر داد و گفت:در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و كنترل محورهاي مواصلاتي شهرستان شازند، ماموران انتظامي مستقر در محور شازند – توره به يك دستگاه وانت مزدا مشكوك و آن را متوقف كردند.

 سرهنگ "احمد رضا چگني" افزود:پس از بازرسي از خودروي توقيفي 3 هزار و 364قطعه انواع لوازم برقي شامل لامپ مهتابي ال ،اي،دي ، باطري قلمي ، چراغ قوه ،‌پيچ گوشتي همه كاره ، فندك برقي به ارزش 30 ميليون ريال كشف و ضبط شد.

وي با اشاره به اينكه خودرو از ملاير به سمت اراك در حركت بوده است، خاطر نشان كرد: خودرو فاقد هرگونه مدارك گمركي بوده و يك نفر نيز در اين رابطه دستگير و پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

سارق قطعات خودرو در ساوه شناسايي و دستگير شد

سرهنگ"علي اصغر طالبي " فرمانده انتظامي ساوه گفت: در پي مراجعه 2 نفر مالباخته به يكي از كلانتري هاي شهرستان ساوه و شكايت مبني بر به سرقت رفتن قطعات خودرو اين شهروندان، موضوع در دستور كار ويژه پليس قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: پس از تحقيقات گسترده پليس فرد سارق شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد.

فرمانده انتظامي ساوه با اشاره به اعتراف متهم به 7 فقره سرقت قطعات خودرو در اين شهرستان خاطر نشان كرد: با تلاش ماموران انتظامي مقاديري از اموال مسروقه كشف و ضبط و پس از شناسايي به مالباختگان تحويل داده شد.

کد خبر 2209047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha