۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۲

اخبار کوتاه استان مرکزی/

سرپرست سازمان زمين شناسي استان مركزي منصوب شد

سرپرست سازمان زمين شناسي استان مركزي منصوب شد

اراک - خبرگزاری مهر: محمد شيخي به عنوان سرپرست سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني منطقه ايران مركزي (استانهاي قم و مركزي) به مركزيت اراك منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حكم سرپرستی شیخی كه به امضاي محمد تقي كره اي (معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و رئيس سازمان زمين شناسي و اكتشافات معدني كشور) رسيده عنوان شده است: نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالي به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست مركز زمين شناسي و اكتشافات معدني منطقه ايران مركزي به مركزيت اراك معرفي مي گرديد.

انتظار مي رود با هماهنگي كامل با مشاور محترم هماهنگي امور مناطق و استان ها  و با عنايت به جديدالتاسيس بودن اين مركز، با اتكال به خداوند و سرلوحه قرار دادن اخلاق و معنويات و بهره گيري حداكثري از ظرفيت ها قانوني، در راستاي تحقق سياست هاي راهبردي سازمان در انجام وظايف محوله موفق و مويد باشيد.

کشف 2000 نخ سيگار قاچاق در ساوه

فرمانده انتظامي ساوه از کشف دو هزار و 150 نخ سيگار قاچاق خارجي و 540 عدد قرص غيرمجاز خبر داد و گفت: اين كشفيات از دو واحد صنفي عطاري و فروش دخانيات صورت گرفته است.

سرهنگ علي اصغر طالبي با بيان اين كه مبلغ كالاهاي كشف شده 25 ميليون ريال برآورد شده است خاطرنشان كرد: دو نفر نيز در اين رابطه دستگير و پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.

پرداخت تسهیلات بانکی به هنرمندان استان مرکزی
   
تسهیلات بانکی به هنرمندان استان مرکزی عضو صندوق حمایت از هنرمندان پرداخت می شود.

هنرمندان استان می بایست جهت تحویل درخواست خود به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی «کارشناس صندوق حمایت » مراجعه نمایند.

گفتنی است این تسهیلات به عضویت های یک تا 19 هزار که تا کنون وام دریافت نکرده اند تعلق می گیرد.

مردم مداری، راهبردي ناظر بر پايش و نظارت بر عملكرد پليس

فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: شاخص هاي جامعه محوري و مردم مداري، معرف و راهبردي ناظر بر اهداف فرهنگي و مبنايي براي سياست گذاري و برنامه ريزي ها در ارتقاء، پايش و نظارت بر عملكرد پليس است.

سردار "عزيزاله ملكي" صبح امروز در حاشيه ديدار مردمي بهره جستن از سرمايه هاي اجتماعي را مولفه اي اثربخش در ارتقاء احساس امنيت اجتماعي خواند.

وي  بيان داشت: شرط ايجاد يك جامعه سالم، اعتماد اجتماعي متقابل بين اعضاء ،‌ مردم و مسئولان است كه در نيروي انتظامي با توجه به نوع مبادلات و روابط اجتماعي ،‌اعتماد ؛ بستري در روان سازي چرخه كنش هاي اجتماعي محسوب مي گردد.

فرمانده انتظامي استان مركزي با تاكيد بر اهميت اعتماد و همبستگي اجتماعي در نوع ماموريت هاي ناجا ادامه داد: اهميت موضوع اعتماد و همبستگي اجتماعي در تعاملات اجتماعي به حدي است كه مي توان آن را از مهم ترين مسائل در نظم اجتماعي ياد كرد و بر پايه آن ، دوام و پايداري نظم و امنيت اجتماعي را برنامه ريزي نمود.

شايان ذكر است در اين ديدار 66 نفر از شهروندان با فرمانده انتظامي استان مركزي ديدار نموده و به بيان مشكلات خود پرداختند.

انتقال ساختمان معاونت اجتماعي به ستاد فرماندهي انتظامي استان مركزي

ساختمان معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي به مجموعه ستاد فرماندهي انتظامي استان انتقال يافت.

ساختمان معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي از شهرك بعثت فاز 2 به كمر بندي شمالي جنب سازمان پايانه هاي مجموعه فرماندهي انتظامي استان مركزي طبقه زيرين ساختمان عقيدتي سياسي استان منتقل شد.

شماره تلفن هاي  جديد  معاونت اجتماعي شامل اتاق معاون اجتماعي :2441 ، اداري و پشتيباني :2440 ، اداره اطلاع رساني:  2435 ، اداره آموزش و مشاركت: 2437 ، اداره برآورد اجتماعي: 2436  ، اداره مستندات: 2770 اعلام شد.

 
 

کد خبر 2200097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha