۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۱۴

اخبار کوتاه استان مرکزی:

کلاهبردار سايت همسريابي در اراك دستگیر شد

کلاهبردار سايت همسريابي در اراك دستگیر شد

اراک - خبرگزاری مهر: رئيس پليس فتا استان مرکزي از دستگیری و شناسایی كلاهبردار سايت همسريابي و ازدواج در اراك خبر داد و گفت: این متهم كه در اراک اقدام به کلاهبرداری از اشخاص می کرد در يكي از استان هاي همجوار حضور داشت با انجام اقدامات فني و پليسي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد مصطفي نوروزي افزود: در پي شكايت يكي از شهروندان اراکي مبني بر کلاهبرداري اينترنتي از اين شهروند، موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت و تحقيقات براي شناسايي متهم آغاز شد.

وي افزود: پس از تحقيقات گسترده كارآگاهان و كارشناسان پليس فتا فرد كلاهبردار كه با تشكيل سايت همسريابي و مطرح کردن موضوع خواستگاري از افراد مختلف و با فريب دادن شخص مورد نظر و دريافت مبلغ 6 ميليون و 500 هزار تومان وجه نقد ارتباط خود را قطع مي كرده است شناسايي شد.

سرگرد نوروزي اظهار داشت: متهم پس از دستگيري به 2 فقره كلاهبرداري در اين زمينه اعتراف و با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد .

دستگيري سارق حرفه اي منازل در اراك

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي  استان مركزي  از دستگیری سارق حرفه ای منازل خبر داد و گفت: پس از تحقيقات گسترده ماموران انتظامي سارق در محل سكونت خود در اراك شناسايي و طي عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.

سرهنگ رضا احمدي با اشاره به اعتراف سارق به 4 فقره سرقت منزل، خاطر نشان كرد: برخي از اموال سرقتي از جمله طلا، وجه نقد، دستگاه جوش و دريل از محل اختفاي متهم كشف و ضبط كه پس از شناسايي به مالباختگان تحويل داده شد.

دستگيري كلاهبردار حرفه اي با جعل عنوان مامور دولتي در شازند

كلاهبردار حرفه اي كه با عنوان مامور دولتي از خانواده هاي تحت پوشش برخي از سازمان هاي دولتي اخاذي مي كرد، در شازند استان مركزي شناسايي و دستگير شد.

فرمانده انتظامي شازند گفت: پس از شناسایی و دستگیری، متهم در بازجويي اذعان داشت با حضور در منزل خانواده هاي تحت پوشش سازمان ها و نهادهاي دولتي و با شگردهاي خاص، خود را مامور دولت معرفي كرده و براي ثبت نام تشرف به اماكن زيارتي از جمله مكه و كربلا مبالغي را به طور نقدي دريافت و متواري مي شده است.

سرهنگ چگني بيان كرد: با تحقيقات به عمل آمده، متهم به 10 فقره كلاهبرداري در شهر و روستاهاي اطراف شازند به مبلغ 555 ميليون ريال اعتراف كرده است.

كشف 170 ميليون ريال پوشاك قاچاق در شازند

500 كيلوگرم پوشاك قاچاق به ارزش 170 ميليون ريال طي دو روز گذشته در شهرستان شازند استان مركزي كشف و ضبط شد و دو نفر نيز در اين رابطه دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شازند گفت:در راستاي اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي و كنترل محورهاي مواصلاتي  شهرستان شازند، ماموران انتظامي مستقر در محور شازند – توره به يك دستگاه اتوبوس مشكوك و آن را متوقف كردند.

سرهنگ احمد رضا چگني بیان داشت:پس از بازرسي از خودروي توقيفي 500 كيلوگرم پوشاك و لباس زنانه به ارزش 170 ميليون ريال كشف و ضبط شد.

وي با اشاره به اينكه خودرو از يكي از شهرهاي جنوبي بارگيري و به مقصد تهران در حركت بوده است، خاطر نشان كرد: خودرو فاقد هرگونه مدارك گمركي و برگ سبز مي باشد.

کد خبر 2208226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha