۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۳۰

اخبار کوتاه استان مرکزی/

عامل نشر اكاذيب و جملات توهين آميز در فضاي مجازي دستگیر شد

عامل نشر اكاذيب و جملات توهين آميز در فضاي مجازي دستگیر شد

اراک - خبرگزای مهر: فردي كه اقدام به ارسال ايميل هاي توهين آميز مي كرد، توسط ماموران پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئيس پليس فتا  فرماندهي انتظامي استان مرکزي گفت: در پي شکايت يكي  از شهروندان شهرستان تفرش مبني بر اينکه مدتي است شخصي اقدام به ارسال ايميل هاي توهين آميز به دختر ايشان مي كند،موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت و تحقيقات توسط کارشناسان و کاراگاهان برای شناسايي متهم آغاز شد.

سرگرد"مصطفي نوروزي "بيان داشت: شاکيه در اظهاراتش بيان كرد که فرد ايميل دهنده نسبت هاي ناروا به اعضاي خانواده وي زده و وي درخواست پيگيري اين موضوع را دارد.

رييس پليس فتا در ادامه افزود : متهم که پسري 27 ساله بود، با انجام اقدامات فني و پليسي شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي احضار و مورد بازجويي قرار گرفت.

سرگرد نوروزي گفت : متهم دستگير شده که در ابتدا سعي در گمراه نمودن ماموران و تکذيب انجام بزه انتسابي را داشت پس از انجام بازجويي هاي فني و پليسي و ارائه مستندات موجود، ناچار به اعتراف شد و با اقرار صريح متهم پرونده تکميلي به همراه مستندات موجود به دادسراي شهرستان تفرش ارسال شد.

دستگيري قاچاقچي مواد مخدر در شازند

يك قاچاقچي مواد مخدر توسط ماموران انتظامي شهرستان شازند استان مركزي شناسايي و دستگير شد.

در پي كسب خبري به مركز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان شازند مبني بر فعاليت فردي در زمينه تهيه و توزيع مواد مخدر در يكي از محله ها، موضوع مورد پيگيري ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت .

پس از تحقيقات گسترده ماموران پليس مبارزه با مواد مخدرشهرستان شازند فرد مذكور شناسايي و دستگير شد.

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شازند يك كيلو و 34 گرم ترياك و يك عدد ترازوي توزين مواد افيوني را پس از بازرسي از منزل متهم كشف كردند و متهم با تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد .

دستگيري سارقان تابلو برق در خمين

3 سارق تابلو برق مزارع كشاورزي در خمين شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عزيز اله اويسي" فرمانده انتظامي خمين در تشريح اين خبر گفت: در پي سرقت پي در پي چند تابلو و سيم برق از مزارع و روستاهاي اطراف خمين و شكايت تعدادي از مردم در اين رابطه، موضوع در دستور كار پليس شهرستان قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: پس از تحقيقات گسترده پليس 3 نفر سارق شناسايي و با اقدام سريع ماموران انتظامي دستگير شدند.

فرمانده انتظامي خمين با اشاره به اعتراف سارقان به 6 فقره سرقت تابلو برق، سيم و تجهيزات برقي از چند روستاي اطراف اين شهرستان، خاطر نشان كرد: متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

باند سارقان خودرو، در اراك متلاشي شد

فرمانده انتظامي شهرستان اراك از دستگیری سه سارق خودرو خبر داد و گفت: يکي از تيم هاي عملياتي کلانتري 17 قائم ، هنگام گشت زني در حوزه استحفاظي به يک دستگاه خودرو سواري آردي که پلاك آن به طرز ماهرانه اي دستكاري شده بود مشكوك شدند و آن را جهت بررسي بيشتر متوقف كردند.

سرهنگ "مصطفي ويسمه اي در تشريح جزئيات اين پرونده گفت: با برسي هاي اوليه مشخص شد راننده خودرو اظهاراتي غير متعارف و خلاف واقع ارائه ميدهد كه با ظن پليس نسبت به راننده ،عمليات دستگيري جهت اقدامات تخصصي توسط  واحد گشتي و نيروهاي كمكي آغاز شد.

وي افزود:اين متهم در پي تحقيقات تخصصي و بازجويي فني در کلانتري به جرم خود مبني بر سرقت خودرو اعتراف کرده و در تحقيقات ديگر 2 نفر از همدستان خود را نيز كه دو جوان بودند معرفي نمود.

سرهنگ ويسمه اي اظهار داشت:طي هماهنگي هاي انجام شده با مقام قضايي ديگر اعضاي اين باند 3 نفره دستگير و در پي مواجهه متهمان با يكديگر راز سرقت 3 فقره خودرو سواري ، 2 فقره موتور خودرو گرانقيمت، 10 عدد باطري انواع خودرو ، مقاديري لوازم منزل و كابل انتقال برق بر ملاشد و كليه اموال مسروقه كشف و مورد شناسايي مالباختگان قرار گرفته است.

کد خبر 2210514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha