۷ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۳۹

سردار منتظر المهدی:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی رویکرد اصلی نیروی انتظامی است

پیشگیری از آسیب های اجتماعی رویکرد اصلی نیروی انتظامی است

اراک - خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی رویکرد اصلی نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار سعید منتظرالمهدی ظهر شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از ساختمان معاونت اجتماعی ناحیه انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی از اولویت های کاری نیروی انتظامی است که این امر با رصد آماری وقایع و اتفاقات انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در راستای ایجاد آرامش و امنیت برای افراد جامعه تلاش می کند، بیان کرد: سبز پوشان نیروی انتظامی در برخورد با اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان برخوردی نرم است و برخورد سخت و خشن در اولویت آخر کاری و آن هم با مجرمان خاص دارند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه 300 هزار نفر در سال جاری به مراکز مشاوره ای و مددکاری این نیرو در سراسر کشور مراجعه کرده اند، ادامه داد: این مراکز در زمینه اختلالات روانی، مشاوره حقوقی، اختلافات خانوادگی، وظیفه عمومی، راهنمایی و رانندگی و تست روانسنجی به ارائه مشاوره و خدمت می پردازند.

این مسئول بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محرم و مدافع حقوق مردم است و این مهم در برخورد کارکنان  نیروی انتظامی با مردم به خوبی نمایان است.

سردار منتظر المهدی ادامه داد: معاونت اجتماعی تشکیل دهنده بخش نرم افزاری پلیس است و تلاش می کند تا آرامش کامل را به مردم هدیه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت فعالیت نهاد خانواده اشاره کرد و گفت: خانواده در راستای تربیت صحیح فرزندان و حرکت آنها به راه درست و دوری از بدی ها و زشتی های نقش موثری دارد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور سردار ملکی، فرماندهی انتظامی استان مرکزی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولان استان مرکزی برگزار شد، ساختمان معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی با یک هزار و 800 متر مربع به بهره برداری رسید.

کد خبر 2203870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha