۳ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۲۶

دالوند خبر داد:

سارق ميلياردي تفرش دستگير شد

سارق ميلياردي تفرش دستگير شد

اراک - خبرگزاری مهر: سرپرست انتظامي شهرستان تفرش گفت: فردي كه اقدام به سرقت ميلياردي از یک منزل در شهرستان "تفرش" استان مركزي كرده بود با اقدام سريع كارآگاهان پليس دستگير شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد سيروس دالوند با بیان اینکه این فرد دو شب گذشته در حالیکه صاحباخانه در منزل نبود اقدام به سرقت از منزل وی کرده است گفت: در پی اعلام یکی از شهروندان بلافاصله اكيپي مجرب از كاراگاهان پليس شهرستان براي بررسي موضوع به محل اعزام كه در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد طلا و جواهراتي به ارزش تقريبي يك ميليارد و 200 ميليون ريال از منزل صاحبخانه مورد سرقت واقع شده است.

سرپرست انتظامي شهرستان تفرش با اشاره به شناسایی سارق ادامه داد: با اعلام مشخصات متهم مورد نظر به كليه واحدهاي گشتي و در تحقيقات صورت گرفته وي در كمترين زمان ممكن در يكي از محله هاي قديمي شهر شناسايي و دستگير شد.

سرگرد دالوند در پايان با اشاره به كشف اموال مسروقه و ارجاع پرونده متهم به دستگاه قضايي به كليه شهروندان توصيه كرد ، استفاده از وسايل هشداري و ايمني و نگهداري اشياء با ارزش در صندوق امانات بانك عاملي است در كاهش وقوع سرقت كه لازم است شهروندان محترم در پيشگيري از سرقت به اين مهم توجه داشته باشند و تلفن 110 را به عنوان سريع ترين پل ارتباطي پليس و مردم به خاطر بسپارند.

کد خبر 2201574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha