۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۶

اخبار کوتاه استان مرکزی/

4 محموله کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شد

4 محموله کالای قاچاق در استان مرکزی کشف شد

اراک – خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي استان مركزي از كشف 4 محموله 20 ميليارد و 848 ميليون ريالي كالاي قاچاق در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر: سردار عزيزاله ملكي با اشاره به اینکه در راستاي مبارزه جدي و همه جانبه با معضل قاچاق كالا و ارز ماموران انتظامي به 4 دستگاه كانتينر مشكوك و آنان را متوقف كردند، افزود:خورو هاي توقيفي در 48 ساعت گذشته در محورهاي اراك – قم ، ساوه – همدان و دليجان – قم شناسايي و توقيف شدند.

اين مقام ارشد انتظامي استان مركزي در ادامه به كشف 748 كارتن صفحه ، موس و اسپيكر به ارزش 4 ميليارد و 506 ميليون ريال و 573 كارتن مودم و كارت گرافيگ رايانه به ارزش 9 ميليارد و 600 ميليون ريال ،575 كارتن كيف و كفش به ارزش 3 ميليارد و 746 ميليون ريال و 70 دستگاه فتوكپي به ارزش 3 ميليارد و 500 ميليون ريال اشاره كرد.

پلمپ 7 واحد صنفي متخلف در طرح نظارتي پليس در خنداب

سرگرد "جعفر شمس بيرانوند" با اشاره به اینکه طرح نظارت بر واحدهاي صنفي از جمله اقداماتي است كه در راستاي ارتقاء انضباط اجتماعي به مرحله اجرا گذاشته مي شود، افزود : در تداوم اين طرح ، روز گذشته ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي شهرستان طي بازديد از واحدهاي صنفي در سطح شهرستان ، تعداد 7 واحد صنفي را به دليل عدم رعايت قوانين و ارتكاب جرم پلمپ كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان خنداب به كشفيات صورت گرفته در اجراي اين طرح اشاره كرد و بيان داشت : كشف مقاديري سيگار قاچاق و قرص غير مجاز از جمله كشفيات در اجراي اين طرح بود.

دستگيري سارق حرفه اي مغازه در خمين و اعتراف به 7 فقره سرقت

سرهنگ "عزيزاله اويسي" افزود:با انجام تحقيقات فني و پليسي ماموران كلانتري 11 خمين سارق که داراي سوابق كيفري متعدد بود حين سرقت دستگير و تحويل ماموران پليس آگاهي شهرستان شد .

 فرمانده انتظامي شهرستان خمين بيان داشت: در بازجويي هاي انجام شده در نهايت متهم به 7فقره سرقت مغازه اعتراف  و در بازرسي از منزل وي اموال مسروقه كشف و تحويل مالباختگان و متهم با صدور قرار تامين کيفري تحويل ندامتگاه شد.

مراقب كلاهبرداري هاي اينترنتي برخي از افراد سودجو باشيد

رئيس پليس فتا استان مركزي در هشدار به هم استاني ها گفت: در پي كسب خبر مبني بر سوء استفاده برخي افراد سود جو در ماه هاي اخير از طريق ارتباط با كاربران در فضاي مجازي و اقدام به تبليغ فروش اجناس از جمله لپ تاپ، آي پد و گوشي تلفن همراه با مارك هاي معروف و قيمت اندك موضوع مورد بررسي پليس فتا قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: اين افراد سودجو بعد از تطميع افراد به خريد اينترنتي و پس از دريافت وجه واريزي به حساب خود از تحويل اجناس و كالا هاي خريداري شده ممانعت كرد و ارتباط خود را با افراد قطع مي كنند.

رئيس پليس فتا استان با اشاره به اينكه فضاي اينترنت سرشار از تبليغات فريبنده است كه مردم را به خريد آسان و ارزانتر نسبت به مراجعه حضوري به فروشگاه ها ترغيب مي كند، خاطر نشان كرد: براي اين گونه خريد حتما پس از دريافت كالا و اطمينان از صحت خريد انجام شده، اقدام به پرداخت وجه كنند.

دستگيري 37 خرده فروش مواد مخدر در طرح عملياتي پليس مركزي

سرهنگ "محمد حسني " رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مركزي در اين باره گفت : پليس به عنوان نهاد واسط امنيت به منظور برقراري نظم و امنيت عمومي برخورد با معضل مواد مخدر را با قاطعيت تمام دنبال مي كند.

وي افزود : در سطح استان نيز به منظور پاسخگويي به مهمترين دغدغه شهروندان، طرح برخورد با قاچاقچيان و فروشندگان مواد مخدر به عنوان اولويتي مهم در طرح ريزي هاي انتظامي مورد تاكيد بوده و در حال اجراي مي باشد.

سرهنگ حسني ادامه داد: در دو روز گذشته در تداوم اين طرح ماموران انتظامي در سطح استان موفق شدند تعداد 37 خرده فروش مواد مخدر را دستگير و مقاديري انواع مواد مخدر را از آنان كشف نمايند.

کد خبر 2194150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha