۱ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۴۸

کاکاوند خبر داد:

تمهيدات گسترده امنيتي پليس استان مركزي در اربعین حسینی

تمهيدات گسترده امنيتي پليس استان مركزي در اربعین حسینی

اراک - خبرگزاری مهر: جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي از سلامت مراسم عزاداري اربعين حسيني با تمهيدات گسترده امنيتي پليس در استان مركزي خبر داد .

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ايرج كاكاوند افزود: همزمان با ايام سوگواري حضرت ابا عبد اله الحسين(ع) و عزاداري اربعين حسيني، نيروي انتظامي استان همزمان با سراسر كشور تمهيدات ويژه اي در خصوص برقراري نظم و امنيت عزاداران در نظر گرفته است.

وي با اشاره به تردد حضور هجم گسترده مردم در قالب دسته جات و هيات عزاداري در محله ها و خيابان ها در سطح شهرهاي مختلف استان افزود: تمام توان اجرايي و ستادي فرماندهي انتظامي استان براي برقراري نظم و امنيت شبانه روزي اين ايام فراخوان شده اند.

اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينكه به علت حضور مردم در تكايا و مساجد و خالي كردن محله ها و منازل شرايط براي عده اي فرصت طلب و مخل نظم و امنيت فراهم خواهد شد، خاطر نشان كرد: گشت هاي ماشيني، موتوري و پياده انتظامي با حضوري چشمگير و 24 ساعته فضا را براي اين افراد سود جو نا امن خواهد كرد.

هم استانی ها با تعامل خوب با پليس در برقراري نظم و امنيت كمك كنند

جانشين فرماندهي انتظامي استان در ادامه اظهار داشت: همزمان با حضور افراد در سطح معابر و خيابان هاي شهرحجم وسيعي از خودرو هاي شخصي نيز تردد خواهند داشت كه پليس راهور استان با افزايش تمهيدات ترافيكي در سطح شهر در تلاش براي ايجاد سهولت رفت وآمد اتومبيل ها است.

سرهنگ كاكاوند از هم استاني ها خواست با تعامل خوب و سازنده با پليس در برقراري نظم و امنيت مراسم عزاداري اربعين حسيني كمك كنند تا مراسم عزاداري امام حسين(ع) به نحو شايسته و در كمال امنيت و آرامش و به دور از هر گونه تشويش برگزار شود.
 

کد خبر 2200716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha