۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۰۸

در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي؛

45 معتاد خطرناک در سطح شهر اراک دستگیر شدند/ مردم موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند

45 معتاد خطرناک در سطح شهر اراک دستگیر شدند/ مردم موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي شهرستان اراك از تداوم طرح جمع آوري معتادين تابلو در اراك خبر داد و گفت: در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان اراك 45 معتاد خطرناک دستگير و مقاديري مواد مخدر از آنان كشف شد.

سرهنگ مصطفي ويسمه ای در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي مناطق آلوده شهر، مأموران موفق شدند تعداد 45 نفر معتاد تابلو خطرناک را دستگير نمايند.

وی با تأکيد بر استمرار اين طرح گفت: اعتياد را بايد يک بيماري قلمداد کرد و از برخورد فيزيکي و انتظامي با فرد معتاد پرهيز کرد چرا که اعتياد يک معضل اجتماعي است و راه برون رفت از اين معضل در مرحله اول پيشگيري خانواده ها در جلوگيري از گرفتاري جوانان در دام اعتياد و در مرحله دوم درمان و باز پروري يک معتاد و بازگردان او به زندگي عادي و اجتماعي است.

مردم موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند

ویسمه ای افزود: اين فرماندهي با اجراي طرح جمع آوري معتادان خطرناك و خرده فروش مواد مخدر با هماهنگي مقام قضائي از سطح شهرستان آنان را به مراكز درماني و کمپهاي مجاز تحويل مي دهند.

فرمانده انتظامي شهرستان اراك در پايان با اعلام اينکه خانواده ها با تقويت آموزه هاي ديني و كنترل دوستان مراقب فرزندان خود باشند از آنان خواست؛ در صورت بروز هر گونه مشكل فردي، اجتماعي، رواني، وجود دوستان ناباب، خريد و فروش مواد مخدر و ... جهت مشاوره و راهنمايي به دوايره مشاوره اين فرماندهي مستقر در کلانتريها مراجعه نمايند.

وی از مردم خواست تمام موارد مشکوک را بدون فوت وقت با مرکز فوريتهاي پليس 110 اطلاع معاون اجتماعی اطلاع دهند.

کد خبر 2200106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha