۳ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۵۷

در 24 ساعت گذشته؛

حوادث رانندگی در استان مرکزی 6 فوتی و مجروح برجای گذاشت

حوادث رانندگی در استان مرکزی 6 فوتی و مجروح برجای گذاشت

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در 24 ساعت گذشته، حوادث رانندگی استان مرکزی 5 فوتی و یک مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ مهدی حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: واژگونی سواری پیکان در محور خمین، فوت راننده را به همراه داشت که عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی سرعت مجاز در محور فرعی علت بروز این حادثه بوده است.

وی بیان داشت: در محور شازند – ازنا نیز تصادف کامیون ولوو با سواری پراید دو نفر کشته و یک نفر مجروح را موجب شد که متاسفانه تاکنون هویت افراد کشته شده نامشخص می باشد.

سرهنگ حسنی ادامه داد: 50 درصد علت این تصادف از سوی سواری پراید(عدم رعایت حق تقدم) و 50 درصد از سوی راننده کامیون ( تخطی از سرعت مطمئنه) گزارش شده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ابراز داشت: واژگونی موتور سیکلت در روستای اناج (شهرستان خنداب) نیز فوت راکب را به همراه داشت که عدم توجه به جلو از سوی راکب علت بروز این تصادف بوده است.

این مسئول همچنین از تصادف یک دستگاه اتوبوس با سواری پراید در صبح امروز در محور آشتیان خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه این تصادف، 2 نفر فوتی را برجای گذاشت که عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده پراید علت این تصادف گزارش شده است.

کد خبر 2201556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha