۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۴۸

اخبار کوتاه استان مرکزی:

4 توزيع كننده موادمخدر درخمين دستگیر شدند

4 توزيع كننده موادمخدر درخمين دستگیر شدند

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي شهرستان خمين استان مرکزي از کشف 3کيلو 500گرم مواد مخدر ترياک و دستگيري 4 نفر از سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزيزاله اويسي گفت: ماموران پليس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در پي وصول اخبار و گزارشات مردمي، مبني براين كه اشخاصي از سابقه داران به هويت هاي معلوم در امر خريد و فروش مواد مخدر فعاليت مي نمايند، رسيدگي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت.

وي افزود : با بررسي صحت موضوع و شناسايي متهم، ر عمليات هايي غافلگيرانه با همکاري عوامل يگان امداد و کلانتري 11 از مخفيگاه متهمين بازرسي که مقدار3کيلو 500گرم مواد مخدر از نوع ترياک كشف و ضبط شد.


كشف 421 عدد باتري و شارژر قاچاق در دليجان

فرمانده انتظامي دليجان از کشف و ضبط 421 عدد باطري و شارژر قاچاق خبر داد و گفت: در پي كسب خبر مبني بر فعاليت فردي در زمينه خريد و فروش كالاي قاچاق در دليجان موضوع در دستور كار ويژه پليس  قرار گرفت.

حمزه امين نژاد با اشاره به آغاز تحقيقات پليس براي شناسايي متهم افزود: پس از تحقيقات فني ماموران انتظامي متهم در حال تردد با خودروي سواري شخصي شناسايي و خودرو فرد مذكور متوقف شد.

فرمانده انتظاني دليجان در ادامه تصريح كرد: پس از بازرسي از خودرو توقيفي تعداد 381 باطري و 40 شارژر قاچاق خارجي به ارزش 10 ميليون ريال كشف و ضبط شد.

برخورد پرايد با كاميون كشنده جان راننده خودروي سواري را گرفت

برخورد پرايد با كاميون بعداظهر ديروز در محور ساوه – تهران جان راننده سواري را گرفت.

 در تصادف ساعت 15 و 24 دقيقه ديروز يك دستگاه خودروي سواري پرايد به علت نامعلومي از عقب با يك دستگاه كاميون كشنده برخورد و در اين حادثه دلخراش راننده سواري جان خود را از دست داد.

بنابراعلام كارشناس پليس راه استان مركزي بي احتياطي و عدم توجه به جلو راننده پرايد علت اين حادثه مي باشد.

دستگيري سارق لوازم خودرو با 6 فقره سرقت در ساوه

با تلاش مأموران پليس آگاهي ساوه سارق لوازم خودرو با 6 فقره سرقت در اين شهرستان شناسايي و دستگير شد.

 فرمانده انتظامي ساوه گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت لوازم خودرو در سطح شهرستان ساوه و شكايت تعدادي از شهروندان در اين زمينه موضوع مورد پيگيري پليس قرار گرفت و تحقيقات براي شناسايي سارق يا سارقان احتمالي آغاز شد.

علي اصغر طالبي در ادامه افزود: پس از تحقيقات گسترده و فني پليس سارق در يكي از محله هاي ساوه و در حين ارتكاب به جرم شناسايي و با اقدام سريع مأموران انتظامي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد.

فرمانده انتظامي ساوه با اشاره به اعتراف سارق به 6 فقره سرقت لوازم خودرو در اين شهرستان خاطرنشان كرد: مقاديري از اموال مسروقه از محل اختفاي متهم كشف و پس از شناسايي به مالباختگان تحويل داده شد.






 

کد خبر 2215844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha