۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۳۹

طی 48 ساعت گذشته؛

يك ميليارد و 600 ميليون ريال كالاي قاچاق در اراك کشف شد

يك ميليارد و 600 ميليون ريال كالاي قاچاق در اراك کشف شد

اراک - خبرگزاری مهر: رئيس پليس آگاهي استان مركزي از كشف يك ميليارد و 600 ميليون ريال كالاي قاچاق در اراك در 48 ساعت گذشته در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا احمدي گفت: سه محموله كالاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 600 ميليون ريال طي 48 ساعت گذشته در اراك كشف و ضبط شد.

وی افزود: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه جدي و همه جانبه با معضل قاچاق كالا و ارز به عنوان يكي از مهمترين الويت هاي استان مركزي از ابتداي سال تا كنون عمليات هاي مختلفي در اين زمينه در استان انجام شده است.

رئيس پليس آگاهي استان مركزي خاطر نشان کرد: مأموران انتظامي استان طي دو روز گذشته در حين كنترل خودروهاي عبوري محور اراك – قم به سه محموله كالاي قاچاق مشكوك و طي عمليات هاي جداگانه آنان را متوقف كردند.

این مسئول تصريح كرد: پس از بازرسي از خودروهاي توقيفي 58 هزار و 20 عدد قفل آويز، 11 هزار و 360 دستگيره در، 2500 عدد جلودري و 50 كارتن روميزي به ارزش يك ميليارد و 690 ميليون ريال كشف و ضبط شد.

سرهنگ احمدي با بيان اين كه هيچ يك از محموله هاي توقيفي با مدارك ارائه شده توسط رانندگان مطابقت ندارد خاطرنشان كرد: سه نفر در اين زمينه دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.

اين مسئول انتظامي ضمن هشدار به قاچاقچيان و مخلان نظم اقتصادي جامعه، از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعاليت هاي اقتصادي غيرقانوني از سوي افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

کد خبر 2213749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha