۲۴ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۰۴

قاسمي:

اجرای طرح پاك سازي مناطق آلوده در 85 محله استان مرکزی/ 120 مجرم دستگیر شدند

اجرای طرح پاك سازي مناطق آلوده در 85 محله استان مرکزی/ 120 مجرم دستگیر شدند

اراک - خبرگزاری مهر: معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: 120 سارق ، اراذل و اوباش، معتاد و قاچاقچی در عمليات پاك سازي مناطق آلوده در استان مركزي دستگير و به دستگاه قضايي معرفي شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: برقراري امنيت مردم مدار و ارتقاء امنيت اجتماعي از اولويت هايي است كه پليس استان در پاسخ به مطالبات شهروندان با اجراي طرح هاي انتظامي چون پاكسازي نقاط آلوده برنامه ريزي و بر آن تاكيد دارد.

سيامك قاسمي افزود: روز گذشته با بسيج امكانات و تجهيزات پليسي اين طرح در 85 محله در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد كه بازخورد بسيار مطلوبي نيز در نزد شهروندان محترم استان به همراه داشت.

وی به كشفيات صورت گرفته در اجراي اين طرح اشاره داشت و تصريح كرد كشف نزديك به 15 كيلوگرم مواد مخدر صنعتي و سنتي ، 3747 عدد قرص روانگردان و كشف 4781 عدد اقلام غير فرهنگي و توقيف 107 دستگاه وسيله نقليه از جمله اقداماتي بود كه با تلاش ماموران انتظامي و در زمان اجراي اين طرح به دست آمد.

اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به دستگيري 120 نفر در اجراي اين طرح خاطر نشان كرد: در اجراي اين طرح 68 نفر به دليل جرايم مرتبط با مواد مخدر، 24 نفر سارق ، 7 نفر اراذل و اوباش و 21 نفر به دليل جرايم اجتماعي دستگير و با تشكيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شدند.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي در پايان با اشاره به مشاركت و همراهي خوب شهروندان در اجراي مطلوب طرح هاي انتظامي، خواستار تداوم مشاركت جويي آنان در ارتقاء امنيت اجتماعي محيط زندگي خود شد و تلفن 110 را پل ارتباطي آسان براي دريافت گزارشات مردمي ياد‌آورد شد.
 

کد خبر 2214477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha