۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۵

اخبار کوتاه استان مرکزی/

آغاز احداث اداره گاز ناحيه هندودر شهرستان شازند

آغاز احداث اداره گاز ناحيه هندودر شهرستان شازند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از آغاز عملیات احداث اداره گاز ناحيه هندودر از توابع شهرستان شازند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن کهوند افزود: ساختمان اداره گاز هندودر در دو طبقه همراه با پاركينگ و انباري به مساحت زير بناي 659 متر در مدت زمان 330 روز احداث می شود.

گازمشترکین استان مرکزی گران شد

رييس روابط عمومي شركت گاز استان مركزي از گرانی گاز مشترکین خبر داد و گفت: طبق قانون بودجه در سالجاري، 100 ريال به عنوان عوارض به ازاي هر متر مكعب گاز از مشتركين دريافت مي شود.

غلامعلی صیادی با اشاره به اينكه اين قانون از تاريخ اول تير ماه اجرايي شده است در خصوص چهار ماهه اول سالجاري نيز گفت: هنوز در مورد اينكه اين قانون عطف به ماسبق خواهد شد يا خير تصميم گيري نشده است.

وی يادآور شد: اين قانون در خصوص سي.ان .جي نيز از اول مرداد ماه اجرايي شده است.

كشف 11 و نيم ميليارد ريال كالاي قاچاق در اراك

جانشين فرمانده انتظامي استان مركزي از كشف 11 و نيم ميليارد ريال كالاي قاچاق طي هفته گذشته در محور ساوه و  دليجان خبر داد.

سرهنگ ايرج كاكاوند گفت:  10تن هل خارجي از يكي از محموله هاي كشف شده در ساوه به ارزش 10 ميليارد ريال و 10 هزار دست لباس، 3600 بسته مواد غذايي، 51 كارتن كيف زنانه و 132 بسته انواع اسپري خوشبو كننده به ارزش يك و نيم ميليارد ريال از محموله توقيف شده در محور دليجان كشف شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه دو محموله فاقد مدارك گمركي معتبر مي باشند، افزود:دو نفر در اين رابطه دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.

دستگيري زن كلاهبردار با چك هاي تقلبي در محلات

رئيس پليس آگاهي استان مركزي از دستگيري زن كلاهبردار با چك هاي تقلبي در شهرستان محلات خبر داد و گفت: در پي وقوع چند فقره كلاهبرداري و شكايت تعدادي از اصناف در  شهرستان محلات موضوع مورد پيگيري ويژه پليس اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ رضا احمدی  افزود: با تحقيقات گسترده پليس، زن كلاهبردار كه با استفاده از چك پول هاي تقلبي اقدام به خريد مي كرده است شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه و در حين ارتكاب جرم دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي استان مركزي با اشاره به كشف 12 فقره چك پول جعلي از متهم اظهار داشت: اين چك پول ها را از يكي از اقوام خود دريافت كرده است.

 

 

 


 

کد خبر 2146694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha