۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۴

اخبار کوتاه استان مرکزی/

كاهش 100 درصدي تصادفات فوتي در خمين

كاهش 100 درصدي تصادفات فوتي در خمين

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي خمين استان مركزي از كاهش 100 درصدي تصادفات در 6 ماهه اول امسال در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عزيز اله اويسي با اشاره به كاهش 45 درصدي تصادفات جرحي و كاهش 46 درصدي تصادفات خسارتي افزود: شاهد 39 درصد كاهش تعداد مجروحان نيز در اين راستا مي باشيم.

فرمانده انتظامي خمين بيان كرد: بهترين دليل كاهش تصادفات و تلفات در اين شهرستان افزايش 67 درصدي برخورد پليس با تخلفات حادثه ساز مي باشد و همچنین 15 درصد افزايش توقيف موتورسيكلت هاي فاقد پلاك و مدارك در اين كاهش نيز تاثير بسزايي داشت.

بي احتياطي مادر كودك 6 ساله را به كام مرگ كشاند

 بي احتياطي مادر در كنترل خودرو كودك 6 ساله را در اراك به كام مرگ كشاند.

در سانحه رانندگي در محور اراك – هزاوه كه بر اثر واژگوني خودروي پرايد اتفاق افتاد راننده مجروح و پسر بچه 6 ساله جان خود را از دست داد.

بنا به گزارش پليس راه استان مركزي عدم توانايي راننده در كنترل اتومبيل و بي توجهي به جلو راننده، علت اين تصادف است.

رشد 44 درصدي كشف كالاي قاچاق

فرمانده انتظامي استان مركزي از كشف نزديك به 20 ميليارد ريال انواع كالاي قاچاق طي يك ماه گذشته در اين استان خبر داد و گفت:  كشف كالاي قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان رشد 44 درصدي داشته است.

سردار عزيزاله ملكي گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه جدي و همه جانبه با قاچاق كالا و ارز به عنوان يكي از مهمترين الويت هاي پليس استان، در شهريور امسال 17 محموله كالاي قاچاق در محورهاي مواصلاتي استان توقيف شد.

وی افزود: ارزش كالاهاي كشف شده در شهريور ماه، نوزده ميليارد و سيصدو پنجاه و هفت ميليون و دويست و بيست هزار ريال ارزيابي شده است و 64 نفر در اين رابطه دستگير شده است.

سردار ملکی خاطر نشان كرد: كالاهاي كشف شده شامل فرآورده هاي نفتي، كالاي دخاني و كالا هاي گمركي از فبيل لباس، كفش و پتو است.

كشف 47 فقره سرقت با دستگيري 22 سارق در استان مركزي

رئيس پليس آگاهي استان مركزي از كشف 47 فقره سرقت با دستگيري 22 نفر سارق طي 24 ساعت گذشته در در شهرهاي اراك، ساوه و خمين خبر داد و گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده به سرقت 22 نفر سارق در شهرهاي مختلف استان شناسايي و مورد تعقيب قرار گرفتند.

سرهنگ رضا احمدی با اشاره به دستگيري همه سارقان شناسايي شده در اقدامي غافلگيرانه افزود: سارقان پس از دستگيري به 47 فقره سرقت خودرو، موتورسيكلت، محتويات داخل خودرو، قطعات خودرو و لوازم ساختماني اعتراف كردند.

رئيس پليس آگاهي استان مركزي با بيان اينكه تعدادي از اموال مسروقه از محل اختفاي سارقان نيز كشف و ضبط شده است اظهار داشت: اموال مسروقه شناسايي شده به مالباختگان تحويل و متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي اعزام شدند.








 

کد خبر 2145929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha