۲۹ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۴۲

فراهانی:

تصادف گردنه زالیان هشت مصدوم بر جای گذاشت

تصادف گردنه زالیان هشت مصدوم بر جای گذاشت

اراک - خبرگزاری مهر: برخورد یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو پژو در محور توره – بروجرد در گردنه زالیان هشت مصدوم بر جای گذاشت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو پژو در گردنه زالیان هشت نفر مصدوم شدند که پنج نفر از مصدومین توسط تکنسینهای اورژانس اراک به بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) منتقل شدند.

قنبر فراهانی با بیان اینکه این تصادف در ساعت 17 روز شنبه رخ داد ادامه داد: سه نفر از مصدومین با توجه به نوع جراحات در محل حادثه درمان شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از انجام 687  مورد ماموریت اورژانسی طی هفته گذشته خبر داد و اظهارداشت:  در یک هفته گذشته پرسنل اورژانس استان مرکزی 687 مورد ماموریت انجام داده اند که از این تعداد ماموریت 588 مورد مربوط به ماموریتهای اورژانسی غیر تصادفی بوده است.

مرگ 4 نفر بر اثر منوکسید کربن

فراهانی 99 مورد ماموریتها را مرتبط با حوادث ترافیکی دانست  و تصریح کرد: این حوادث باعث شده است که 99 مصدوم جهت درمان و بررسی بیشتر به بیمارستانهای استان انتقال یافته اند و 19 مصدوم نیز با توجه به نوع جراحات مصدومین درمان در محل شده اند.

وی یاداور شد: متاسفانه در هفته گذشته در استان مرکزی پنج نفر در اثر حوادث ترافیکی در استان جان خود را از دست داده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی همچنین گفت:  از 21 تا مورخ 27 دی ماه 10  در استان مرکزی دچار مسمومیت با گاز خطرناک منوکسیدکربن شده اند که چهار نفر از این تعداد جان خود را از دست داده اند و شش نفر روانه بیمارستانهای استان شده اند.

کد خبر 2217198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha