۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۹:۰۳

اخبار کوتاه استان مرکزی؛

بي احتياطي جان كشاورز 35 ساله را در استان مركزي گرفت

بي احتياطي جان كشاورز 35 ساله را در استان مركزي گرفت

اراک - خبرگزاری مهر: بي احتياطي در حين انجام كار با ادوات كشاورزي در استان مركزي جان كشاورز 35 ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر،  در پي تماس يكي از شهروندان خندابي با مركز فوريت هاي پليس 110 و اعزام نيرو به محل معلوم شد يك كشاورز در حال انجام كار با ادوات كشاورزي دچار سانحه و مجروح شد. در اين حادثه دلخراش كشاورز 35 ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

كشف 2 ميليارد ريال كالاي قاچاق در استان مركزي

فرمانده انتظامي استان مركزي از كشف بيش از 2 ميليارد ريال كالاي قاچاق در اين استان خبر داد و گفت: ماموران انتظامي در حين گشت زني در پليس راه اراك - قم به دو دستگاه كانتينر مشكوك و آنها را متوقف كردند.

سردار "عزيز اله ملكي" با اشاره به كشف هزار و 312 كارتن لوازم آشپزخانه قاچاق پس از بازرسي از خودروهاي فوق كه در يكي از بنادر جنوبي كشور بارگيري شده بودند، افزود:اين محموله شامل  تعداد 638 كارتن سبد پارچه اي، ست الك، فنجان، گيره حوله و 674 كارتن كمد پارچه اي، كمد جالباسي، برچسب، حوله مي باشد. سردار ملكي بيان داشت: ارزش تقريبي كالاهاي قاچاق  كشف شده  بيش از 2 ميليارد ريال ارزيابي شده است.

فرمانده انتظامي استان مركزي با بيان اينكه كالاهاي مكشوفه با مدارك ارائه شده هيچ مطابقتي ندارد تصريح كرد: در اين رابطه دو نفر راننده خودرو ها  دستگير  كه با  تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.  

دستگيري 8 توزيع كننده مواد مخدر در اراك

در طرح مبارزه با توزيع كنندگان مواد مخدر طي 48 ساعت گذشته در اراك اجرا و در اين راستا 8 نفر فروشنده سابقه دار شناسايي و دستگير شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مركزي با اشاره به كشف مقاديري انواع مواد مخدر از متهمان افزود: اين طرح در برخي از نقاط آلوده و با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان اجرا شد.

سرهنگ "محمد حسني" اظهار داشت: متهمان پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند. رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مركزي بر تداوم اجراي طرح مبارزه با توزيع كنندگان مواد مخدر در اين استان با استفاده از تمام توان اجرايي پليس تاكيد كرد.

دستگيري 10 سارق حرفه اي در اراك

فرمانده انتظامي اراك از شناسايي و دستگيري 10 سارق حرفه اي طي 24 ساعت گذشته در اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "مصطفي ويسمه اي" گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاك سازي نقاط آلوده به سرقت در اراك، با تلاش ماموران انتظامي اين شهرستان10 نفر سارق حرفه اي شناسايي و تحت تعقيب قرار گرفتند.

وي با اشاره به دستگيري سارقان با 16 فقره سرقت افزود: سرقت هاي صورت گرفته در زمينه سرقت خودرو، دوچرخه، لوازم ساختماني و سرقت از مغازه مي باشد. فرمانده انتظامي اراك اظهار داشت: اموال مسروقه كشف شده به مالباختگان تحويل و متهمان پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي اعزام شدند.

بي احتياطي راننده وانت جان 4 نفر را گرفت

بي احتياطي راننده يكدستگاه وانت در محور توره استان مركزي، جان 4 نفر را گرفت.

  در سانحه رانندگي ساعت 13 و 5 دقيقه روز گذشته  در محور توره از توابع شهرستان شازند كه بر اثر واژگوني يك دستگاه وانت پيكان اتفاق افتاد، 3 نفر سرنشين و راننده خودرو جان خود را از دست دادند. بنابر اعلام پليس راه فرماندهي انتظامي استان مركزي علت اين سانحه انحراف به چپ خودرو و عدم توجه كافي به جلو راننده اعلام شد.
 

 

کد خبر 2126705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha