۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۲۵

طی 48 ساعت گذشته؛

حوادث رانندگی در استان مرکزی 4 مجروح بر جای گذاشت

حوادث رانندگی در استان مرکزی 4 مجروح بر جای گذاشت

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در استان مرکزی طی 48 ساعت گذشته، 4 مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ مهدی حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: واژگونی سواری پژو 405 در محور ساوه – همدان منجر به جرح راننده شد که عدم توجه به جلو علت وقوع این حادثه گزارش شده است.

وی بیان کرد: در کیلومتر 2 اراک – توره تصادف موتور سیکلت هندا با پراید و عابر پیاده نیز منجر به سرهنگ مهدی حسنی جرح عابر پیاده شد.

سرهنگ حسنی، بی احتیاطی از جانب راکب موتور سیکلت به علت عدم توجه به جلو نسبت به عابر پیاده و سواری پراید را علت وقوع حادثه عنوان کرد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی ابراز داشت: تصادف یکدستگاه پژو 405 با عابر پیاده در کیلومتر 10 اراک – توره جرح یک نفرا به همراه داشت که عدم توجه کافی به جلو از سوی سواری پژو نسبت به عابر پیاده علت این حادثه بوده است.

وی خاطرنشان ساخت: صبح امروز نیز در کیلومتر ساوه – همدان تصادف وانت پیکان با موتو سیکلت موجب جرح یک نفر شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: بی موالاتی از جانب سواری وانت به علت تغییر مسیر ناگهانی از سوی راکب علت این حادثه گزارش شده است.

سرهنگ حسنی در پایان افزود: هم اکنون تمامی راه های مواصلاتی استان مرکزی با ترافیک روان و سبک همراه می باشد و تاکنون هیچگونه مشکلی گزارش نشده است.

کد خبر 2118612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha