۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۴۴

اخبار کوتاه استان مرکزی:

دستگيري كلاهبردارپنجاه ميلياردي زمینه های ملی در اراك

 دستگيري كلاهبردارپنجاه ميلياردي زمینه های ملی در اراك

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي استان مركزي از دستگيري كلاهبردار پنجاه ميلياردي در اراك خبر داد و گفت: پس از يك سال تحقيقات پليس یک نفر كه با استفاده از شگردهاي خاصي در طول چند سال متمادي اقدام به تصاحب اراضي ملي كرده بود شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،سردار "عزيزاله ملكي" افزود: پس از تكميل تحقيقات مشخص شد متهم با فريبموفق به تصرف 30 هكتار از اراضي ملي با ارزش بالغ بر پنجاه ميليارد ريالشده بود كه با هوشياري كارشناسان انتظامي شناسايي شد.
 
اجراي طرح پاك سازي نقاط آلوده در ساوه
 
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه استان مركزي گفت: در راستاي اجراي طرحارتقاء امنيت اجتماعي، پاكسازي نقاط آلوده با استفاده از توان اجرايينيروي انتظامي در اين شهرستان اجرا شد.
 
سرهنگ "علي اصغر طالبي" با اشاره به توقيف 15 دستگاه خودرو و 33 دستگاه موتورسيكلت در اجراي اين طرح افزود: 4 نفر سارق و معتاد خرده فروش مواد
مخدر نيز در اين زمينه دستگير شده اند.
 
وی همچنين از اعمال قانون 23 خودرو كه با ايجاد آلودگي صوتي براي همشهريان مزاحمت ايجاد مي كردند، خبر داد و اظهار داشت: 5 اكيپ انتظامي در تفرجگاه هاي اين شهرستان براي اجراي طرح ارتقاء امنيت در پارك ها وتفرجگاه ها مستقر شده اند.
 
دستگيري باند سارقان منازل در خمين
 
فرمانده انتظامي شهرستان خمين استان مركزي گفت: در پي وقوع چند فقره سرقتاز منازل و شكايت چند نفر از همشهريان خميني از طريق تماس با مركز فوريت
هاي پليسي 110 مراتب در دستو كار ويژه پليس اين شهرستان قرار گرفت.
 
سرهنگ " عزيزاله اويسي " با اشاره به دستگیری 3 نفر سارق سابقه دار لوازم منزل در خمين افزود: متهمان پس از دستگيري به 5 فقره سرقت منزلاعتراف كرده و تعدادي مالخر كه با سارقان همكاري مي كردند شناسايي ودستگير و 7 باب مغازه از آنان پلمپ شد.
 
دستگيري 14 سارق سابقه دار در استان مركزي
 
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاكسازي نقاط آلوده به سرقت، مأموران انتظامي 14
نفر سارق را شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه دستگير كردند.
 
سرهنگ " سيامك قاسمي" با اشاره به اينكه سارقان دستگير شده سابقه دار و حرفه اي مي باشند افزود: سرقت هاي كشف شده در خصوص سرقت اتومبيل، لوازم خودرو، محتويات داخل خودرو، وجه نقد، گوشي موبايل، اماكن خصوصي و مغازه است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2123144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha