۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۷

میرشاد ماجدی در گفتگو با مهر:

نمی‌توانیم تمرین استقلال را تعطیل کنیم/ لاوره و ساموئل دوشنبه برمی‌گردند

نمی‌توانیم تمرین استقلال را تعطیل کنیم/ لاوره و ساموئل دوشنبه برمی‌گردند

سرپرست تیم فوتبال استقلال با اشاره به غایبان پرشمار این تیم در آغاز دوباره تمرینات گفت: با وجود اینکه بازیکنان زیادی را در اردوی تیم ملی و امید داریم ولی نمی‌توانیم تمرینات را تعطیل کنیم و با چند بازیکن هم کار را ادامه می‌دهیم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شروع تمرینات این تیم خاطرنشان کرد: از ساعت 16 امروز یکشنبه تمرینات را پی می‌گیریم. البته 10 یا 12 غایب خواهیم داشت. تعدادی از بازیکنان ما در اردوی تیم‌های ملی و امید هستند. بازیکنان خارجی ما نیز حضور ندارند. لاوره و ساموئل به مسافرت رفته‌اند و روز دوشنبه به تهران بر می‌گردند.

وی اضافه کرد: با وجود این غایبان ما شکل تمرینات خود را ادامه می‌دهیم. حتی اگر با چند بازیکن هم باشد این کار را ادامه می‌دهیم چونکه ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی تمرین می‌کنند و استراحت نخواهند داشت بنابراین سایر بازیکنان نیز باید آمادگی خود را حفظ کنند.

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت بازی تدارکاتی نیز برگزار خواهید کرد، گفت: هنوز برنامه تمرین را از کادر فنی دریافت نکرده‌ایم. آقای قلعه‌نویی درگیر برگزاری مراسم سالگرد مادرشان هستند و به احتمال فراوان روز دوشنبه برنامه کامل را در اختیار ما قرار خواهد داد.

کد خبر 2149904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha