۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸

برای خاکسپاری در بهشت زهرا؛

پیکر نماینده انتشارات پارمیس امروز به تهران منتقل می‌شود

پیکر نماینده انتشارات پارمیس امروز به تهران منتقل می‌شود

پیکر حسین طهماسبی، نماینده غرفه پارمیس که روز گذشته بر اثر سانحه رانندگی در جاده تبریز ـ زنجان درگذشت، امروز به تهران منتقل می‌شود.

مجتبی ابوطالبی، مدیر انتشارات پارمیس که به دلیل از دست دادن همکار جوان خود در حالتی همراه با تالم با خبرنگار مهر گفتگو می‌کرد، در این باره یادآور شد: آقای طهماسبی از همکاران فعال انتشارات پارمیس بود که متاسفانه دیروز در سانحه‌ای که برای اتوبوس حامل ناشران شرکت کننده در نمایشگاه کتاب تبریز، در مسیر برگشت به تهران درگذشت.

وی با اعلام اینکه زنده‌یاد طهماسبی تنها 28 سال داشت، افزود: در حال حاضر پیکر آقای طهماسبی در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز است و با توجه به اینکه مدارکش در اتوبوس همراهش بوده است، کارهای مربوط به دادسرا و پزشک قانونی او در حال انجام است.

مدیر انتشارات پارمیس همچنین گفت: به احتمال زیاد این کارها تا چند ساعت دیگر تمام می‌شود و پیکر آقای طهماسبی امروز به تهران منتقل و در بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

حسین طهماسبی آق‌درقه از کارمندان نشر پارمیس روز گذشته 13 مهر پس از اتمام برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز در مسیر بازگشت به تهران به دلیل انحراف و واژگونی اتوبوس حامل ناشران شرکت کننده دچار سانحه شد و بر اثر شدت آسیب وارده پیش از رسیدن به بیمارستان امام رضا (ع) دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 2150073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha