۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۲۳

برای دیدار با تایلند؛

تیم ملی درغیاب هشت بازیکن استارت زد/ زمان حضور لژیونرها مشخص شد

تیم ملی درغیاب هشت بازیکن استارت زد/ زمان حضور لژیونرها مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران در حالی پس از گذشته چند ماه دور جدید تمریناتش را آغاز کرد که هشت لژیونر دعوت شده به اردو در نخستین تمرین غایب بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود این تیم به جام‌جهانی از ساعت 16 امروز یکشنبه در غیاب هشت ملی پوش لژیونر در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی آغاز شد.

بازیکنان تیم ملی از ساعت 17:55دقیقه وارد محوطه کمپ شدند که امیرحسین صادقی اولین بازیکنی بود که خود را به محل تمرین رساند. پس از او سایر بازیکنان به محل تمرین آمدند و در نهایت کارلوس کی‌روش به همراه مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی و مهدی خراطی با دقایقی تاخیر در محل برگزاری تمرین حاضر شدند.

در این بین بخاطر انجام مصاحبه سه بازیکن ملی پوش این تمرین ساعت 16:30 دقیقه با جمع کردن بازیکنان توسط کی‌روش در میانه زمین آغاز شد. سرمربی تیم ملی حدود 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد و پس از او امید نمازی نحوه برگزاری تمرینات را به آنان توضیح داد.

بازیکنان با لباس سفید و دروازه بان ها با لباس مشکی کادر فنی با لباس آبی در این تمرین حاضر شده بودند، اما کی روش لباس مشکی بر تن کرده بود که این مساله باعث تفاوت او با سایر نفرات شده بود.

رحمان احمدی، حامد لک، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، محمد نوری، کریم انصاری فرد، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ زاده، محمدرضا خلعتبری، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده، مهرداد پولادی، احسان حاج صفی، یعقوب کریمی و محمدرضا خانزاده نفرات حاضر در این تمرین بودند.

البته از بین هشت بازیکنی که در این تمرین حضور ندارند، علیرضا جهانبخش امشب، دانیال داوری، مسعود شجاعی و سردار آزمون دوشنبه، اشکان دژاگه سه‌شنبه، رضا قوچان نژاد چهارشنبه و مجتبی جباری و بیت آشور هم تا پایان هفته خود را به کادر فنی معرفی خواهند کرد.

این موضوع را امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به خبرنگاران اعلام کرد. در دقایق پایانی با صلاحدید کی روش خبرنگاران را از محل تمرین به بیرون هدایت کردند.

کد خبر 2150296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha