۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۳۵

محسن مسلمان:

باشگاه‌ها تعامل خوبی با تیم امید دارند

باشگاه‌ها تعامل خوبی با تیم امید دارند

هافبک تیم فوتبال امید با بیان اینکه رمز موفقیت تیم امید تعامل باشگاه‌ها با کادر فنی این تیم است، گفت: مشکلات مالی در باشگاه‎ها به یک عادت تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسلمان در حاشیه اولین تمرین تیم امید که امروز یکشنبه برگزار شد در جمع خبرنگاران در مورد شرایط تمرینی این تیم اظهارداشت: شرایط بسیار خوبی در تمرین وجود دارد. ما توانستیم اولین تمرین را به خوبی برگزار کنیم و مطمئنا با تمرینات بیشتری که انجام خواهیم داد، وضعیت بهتری هم به دست خواهیم آورد.

وی تصریح کرد: رمز موفقیت تیم امید تعامل بین باشگاه‌ها و کادرفنی است.ا لان هم باید با همدلی تلاش کنیم تا تیم امید بتواند در دیدارهای رسمی موفق باشد. 

مسلمان تاکید کرد: از تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن و خیلی از تیم‌های در ترکیب تیم امید بازیکن است. فکر می‎کنم تنها به خاطر تعامل میان باشگاه‌ها با  کادر فنی تیم امید است که این بازیکنان می توانند با آرامش در تیم امید تمرینات خود را پیگیری کنند.

این بازیکن با بیان اینکه سرمربی تیم امید و دیگر اعضای کادر فنی تلاش زیادی برای آماده سازی بهتر تیم دارند، گفت: با این شرایط قطعا روزهای خوبی در انتظار تیم امید خواهد بود.

وی که بازیکن تیم ذوب آهن است، در مورد این تیم یادآور شد: ذوب آهن هم شرایط خیلی خوبی ندارد اما همه در تلاش هستیم تا بتوانیم با همدلی و اتحاد این تیم را به رتبه‌های بالای جدول برسانیم.

بازیکن تیم فوتبال امید با تاکید بر اینکه ذوب آهن معمولا با مشکلات مالی مواجه است، یادآور شد: این مشکلات در همه تیم‎ها وجود دارد. برای ما بازیکنان مشکلات مالی عادت شده است. امیدوارم مسئولان بتواند این مشکل مالی را هر چه زودتر حل کند.

محسن مسلمان در پایان تاکید کرد: امیدوارم با تعاملی که بین باشگاه‌ها و تیم امید وجود دارد بتوانیم در مسابقات پیش رو نتایج بسیار مطلوبی را کسب کنیم.

 

کد خبر 2150351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha