۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹

جوادی در گفتگو با مهر:

هیچکس تکلیفش در کشتی را نمی‌داند/ فدراسیون رئیس می خواهد نه سرپرست!

هیچکس تکلیفش در کشتی را نمی‌داند/ فدراسیون رئیس می خواهد نه سرپرست!

عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی با توجه به وضعیت مبهم و نامشخص کنونی این رشته اظهار داشت: وضعیت به گونه ای در آمده که فعلا هیچکس تکلیف خود را در کشتی نمی داند.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: فدراسیون کشتی حدود یکسال و نیم در زمان یزدانی خرم با سرپرست اداره شد و همین اتفاق هم حدود یکسال و نیم در زمان حجت اله خطیب افتاد که همین موضوع باعث شده هیچکس از اهالی کشتی، تکلیف خود را نداند.

وی تصریح کرد: از کشتی گیران و مربیان تیم های ملی گرفته تا مسئولان و کارمندان فدراسیون کشتی، هیچکدام از فردای کاری خود خبر ندارند و همین عدم اطمینان در ادامه مسئولیت های محوله، سنگ بزرگی در مقابل رشد و اعتلای کشتی است.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان با اشاره به نقش و حضور رسول خادم در سر و سامان دادن به وضعیت فعلی گفت: باور کنید هر فردی که در موقعیت کنونی مسئولیتی در کشتی قبول کند، نشان از عشق و عرق به کشتی است. رسول خادم به عنوان مدیر حوزه تیم های ملی و تمامی مربیان تیم های ملی از مدتها قبل از رقابتهای جهانی مجارستان با عشق و علاقه در اردوهای آماده سازی ماندند و کار کردند تا نشان دهند با دل و جان در صحنه هستند.

جوادی در پایان، گذر زمان تا المپیک بعدی را بسیار مهم و اساسی خواند و گفت: تا چشم به هم بزنیم نوبت اعزام کشتی گیران به بازیهای المپیک 2016 برزیل است و نباید با امروز و فردا کردن، زمان را از دست داد.

فدراسیون کشتی با توجه به برنامه های وسیع و متعددی که دارد باید با رئیس اداره شود و اینکه هنوز شاهد حضور سرپرست در این فدراسیون باشیم، کم لطفی به این رشته مدال آور و افتخار آفرینی است.

کد خبر 2150320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha