۱۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۷:۵۶

علیرضا منصوریان:

امیدوارم زیر سایه تیم ملی بزرگسالان نباشیم/ ستون اصلی تیم ملی را می‌سازیم

امیدوارم زیر سایه تیم ملی بزرگسالان نباشیم/ ستون اصلی تیم ملی را می‌سازیم

سرمربی تیم فوتبال امید با اشاره به برگزاری همزمان دیدار این تیم با تیم ملی بزرگسالان گفت: امیدوارم نگاه همسو و یکسانی به دو تیم شود و ما زیر سایه تیم ملی بزرگسالان نباشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان عصر امروز یکشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال امید ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: به دلیل فاصله کمی که تا مسابقات آسیایی داشتیم نمی توانیم در مسابقات غرب آسیا شرکت کنیم و براساس هماهنگی هایی هم که صورت گرفته قرار نیست از بازیکنان ما کسی در تیم اعزامی به این مسابقات حضور داشته باشد تا ما بتوانیم با آمادگی کامل در رقابت های آسیایی حضور پیدا کنیم.

منصوریان ادامه داد:رقبای سرسختی در مقدماتی قهرمانی آسیا و صعود به المپیک داریم و امیدوارم بتوانیم با آمادگی کامل در این مسابقات حضور پیدا کنیم. سه تیم خیلی قدرتمند با ما همگروه هستند و مجبوریم اردوهای فشرده ای را پشت سربگذاریم. ما روزهای 18 و 21 مهرماه در دو بازی تدارکاتی به مصاف عمان می رویم و تلاشمان این است که در هر اردو دو بازی برگزار کنیم.

وی با اشاره به همزمانی اردوی تیم ملی بزرگسالان با تیم امید خاطرنشان کرد: امیدوارم نگاه همسو و هماهنگی به تیم ملی بزرگسالان و تیم امید شود و این طور نباشد که این همزمانی باعث شود ما زیر سایه تیم ملی بزرگسالان باشیم و کسی به تیم ما توجه نکند. بازیکنانی که ما به اردوی دعوت کرده ایم استخوانبندی تیم ملی در جام های جهانی آینده را تشکیل خواهند داد و امیدوارم همه کمک کنند که این تیم بتواند به شرایط مطلوبی برسد.

علیرضا منصوریان با تاکید بر اینکه ارتباط خوبی با مربیان لیگ برتری دارد گفت: نیازی نیست که برای گرفتن بازیکنان تیم های باشگاهی در روزنامه ها با مربیان مجادله کنم. من آنقدر با مربیان چون دایی و گل محمدی دوست هستم که به طور تلفنی از آنها درخواست می کنم بازیکنان مورد نظر ما را در اختیارمان قرار دهند و قطعا مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

 

کد خبر 2150339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha