۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷

معاون صدا از صدرالدین شجره در بیمارستان عیادت کرد

معاون صدا از صدرالدین شجره در بیمارستان عیادت کرد

محمد حسين صوفی معاون صدا در عيادت از صدرالدين شجره نويسنده، كارگردان و تهيه كننده نمايش‌هایی راديو، هنرمندان عرصه نمايش كشور را افرادي پر تلاش، توانمند، كارآمد و متعهد دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین صوفی با حضور در بیمارستان شهید مدرس ضمن عیادت از این هنرمند پیشكسوت در خصوص سابقه نمایش رادیویی گفت: از زمان تاسیس رادیو در ایران، نمایش رادیویی هم شكل گرفت به نحوی كه می‌توان گفت؛ رادیو و نمایش رادیویی، هم سن هستند و هنرمندان این عرصه با تلاش، پشتكار و انگیزه فعالیت می‌كنند.

معاون صدا، رادیو نمایش را یكی از رادیوهای موفق در عرصه برنامه‌های نمایشی دانست و تأكید كرد: این رادیو با تولید برنامه‌های نمایشی در حوزه‌های گوناگون فرهنگی، مناسبتی، تاریخی، اجتماعی و ... مخاطبان بسیاری را به خود جذب كرده به نحوی كه می‌توان گفت با راه اندازی این شبكه، نمایش رادیویی بیش از پیش به مخاطبان شناسانده شد.

وی افزود: هنر نمایش كشور مدیون نمایش رادیو است و نمایش رادیو مدیون هنرمندان توانمندی است كه با پشتكار و انگیزه برنامه‌هایی تأثیر گذار و متناسب با نیازهای مخاطبان تولید می‌كنند.

صوفی در ادامه خاطرنشان كرد: صدرالدین شجره از هنرمندان به نامی است كه در حوزه‌های گوناگون رادیویی و تلویزیونی فعالیت داشته و همچنان نقش‌هایی متین، مثبت و تأثیر گذار ایفا می‌كند.

رادیو خانه همیشگی من است

شجره نیز ضمن قدردانی از حضور معاون صدا، رادیو را بستری برای ظهور و پرورش استعدادها دانست و اظهار کرد: رادیو خانه همیشگی من است.

صدرالدین شجره از چهره‌های نام آشنای برنامه‌های فرهنگی و هنری رادیو و به ویژه نمایش‌های رادیویی است كه در حوزه‌های نویسندگی، گویندگی، تهیه كنندگی و كارگردانی برنامه‌های رادیویی، نقش آفرینی می‌كند و این روزها در بستر بیماری دوران نقاهت را سپری می‌كند.

در این دیدار مهدی دهقان نیری مدیر رادیو نمایش و علی اكبر خدابخش مدیر روابط عمومی معاونت صدا، صوفی را همراهی كردند.

کد خبر 2150798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha