۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴

معاون صدا در غرفه مهر:

سرافراز حساسیت ها و اقتضائات رسانه را می شناسد/ مهر را روزی چند بار می‌خوانم

سرافراز حساسیت ها و اقتضائات رسانه را می شناسد/ مهر را روزی چند بار می‌خوانم

معاون صدا با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات، ضمن اظهارنظر درباره انتصاب محمد سرافراز به عنوان رییس سازمان صداوسیما، از علاقه‌اش به خبرگزاری مهر سخن گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنجشنبه 22 آبان محمدحسین صوفی معاون صدا به غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات آمد و با خبرنگار مهر گفتگو کرد. علی اکبر خدابخش مدیر روابط عمومی معاونت صدا نیز وی را همراهی می‌کرد.

صوفی در این گفتگو انتصاب محمد سرافراز به عنوان رییس سازمان صداوسیما را مبارک دانست و گفت: هر آنچه مقام معظم رهبری تشخیص بدهند، بسیار شایسته است و آنچه ما از آقای سرافراز سراغ داریم، مدیر متخصص و متعهدی است که رسانه را به خوبی می شناسد و از وضعیت اطلاع رسانی در جهان به خوبی مطلع است.

وی ادامه داد: سرافراز ظرفیت بالایی دارد، حساسیت‌های رسانه را می‌داند و در عین حال یک رشد تدریجی در رسانه داشته است؛ مدارج و مشاغل مختلف در رسانه را طی کرده و اکنون این افتخار را دارد که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رییس سازمان صداوسیما منصوب شود.

معاون صدا درباره همکاری با سرافراز تصریح کرد: وظیفه ما این است که به عنوان یک سرباز در خدمت و اختیار رییس سازمان باشیم و هر آنطور تشخیص دادند و مصلحت دانستند کمک کنیم. امیدوارم لطف خداوند متعال شامل حال ما باشد تا خدمتگزار کوچکی در کنار سرافراز در رسانه ملی باشیم.

صوفی همچنین درباره خبرگزاری مهر نیز اظهار کرد: یکی از خبرگزاری های مطلوب من که در طول روز چندین بار به آن مراجعه می‌کنم مهر است. رفتار صادقانه و عادلانه و صمیمیت مهر و انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها و عملکردهای رادیو باعث شده مهر جزو خبرگزاری های ممتاز باشد. از همه شما تشکر می کنم. به خبرنگاران مهر همچون فرزندانم نگاه می کنم و آنها همواره با صمیمیت و تعلق و تعصب کارها را پیگیری می کنند. 

کد خبر 2420300

برچسب‌ها