۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۲

کرامتی:

آدم های محوری «گنجشکک اشی مشی» براساس شرایط دست به انتخاب می زنند

آدم های محوری «گنجشکک اشی مشی» براساس شرایط دست به انتخاب می زنند

اصفهان - خبرگزاری مهر: کارگردان دومین اپیزود فیلم « گنجشکک اشی مشی» با نام، بن بست با اشاره به اینکه در این اپیزود یک نوجوان در موقعیتی حاد باید دست به انتخابی خاص بزند، بیان داشت: با صحبت کردن با آقای نیکخواه این تم گسترش پیدا کرد به نحوی که اکنون تمام آدم های محوری قصه براساس شرایط دست به انتخاب می زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود کرامتی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری فیلم « گنجشکک اشی مشی» اظهار داشت: هنوز اپیزودهای ساخته شده توسط دوستان دیگر را ندیده ام اما لازم است این نکته را بیان کنم که از ابتدا قرار نبود که محتوای سه اپیزود فیلم به لحاظ مضمون با هم اشتراک داشته باشند و با هر اپیزود می توان جداگانه برخورد کرد.

وی افزود: من از میان اپیزودهای ارائه شده داستان «بن بست» را دوست داشتم چراکه تم آن من را جذب کرد.

این کارگردان سینمای کودک با اشاره به اینکه در این اپیزود یک نوجوان در موقعیتی حاد باید دست به انتخابی خاص بزند، بیان داشت: با صحبت کردن با آقای نیکخواه این تم گسترش پیدا کرد به نحوی که اکنون تمام آدم های محوری قصه براساس شرایط دست به انتخاب می زنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که شرایط محیطی به نوعی خود را بر انتخاب انسان های داستان تحمیل می کند یا به آنها سمت و سو می دهد.

 بازی در نقش یک فرد ناشنوا سخت بود

پوریا ایمانی بازیگر فیلم که وی نیز نقش ناشنوا را بازی می کرد، بیان داشت: من در این جشنواره با دو کار دل بی قرار و گنجشکک اشی مشی شرکت داشتم.

وی افزود: نقش من در این فیلم سنگین بود و تا به حال تجربه چنین کاری را نداشتم اما با توجه به اینکه آقای نیکخواه آزاد بازیگر نیز هست ایده هایی خوبی برای بازی در فیلم به من داد.

کد خبر 2153309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha