۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰

آغاز چاپ کتاب‌های سری دوم «پازل شعر امروز»

آغاز چاپ کتاب‌های سری دوم «پازل شعر امروز»

با انتشار 6 کتاب شعر جدید، چاپ کتاب‌های سری دوم مجموعه «پازل شعر امروز» توسط انتشارات نیماژ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عرضه سری اول کتاب‌های «پازل شعر امروز» توسط نشر نیماژ پیش از آغاز بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد و  35 عنوان از این مجموعه هم در زمان برپایی نمایشگاه چاپ و عرضه شدند که تا به حال به تجدید چاپ رسیده‌اند. به عنوان مثال «غزل روزگار ما»، «یه روز یه عاشقی بود»، «اسمش همین است»، «می‌ترسم بعد از مرگ هم کارگر باشم» و «غرق شدن در آکواریوم» تعدادی از این عناوین هستند که برخی از آن‌ها تا دو هفته دیگر به چاپ سوم خواهند رسید.

اما فعالیت‌های مربوط به آماده‌سازی سری دوم مجموعه «پازل شعر امروز» از یک ماه پیش آغاز شد و چهارشنبه هفته‌ای که گذشت 6 عنوان از آن‌ها وارد بازار نشر شدند. به این ترتیب مجموعه‌شعرهای «غم صدای تو یعنی»، «عاشقانه‌های پکن»، «دردهای یخ‌زده»، «مراعات بی‌نظیر»، «من خودم نیستم» و «شما مخاطب این کتاب را می‌شناسید» عنوان مجموعه‌هایی هستند که به تازگی در سری دوم «پازل شعر امروز» منتشر شدند.

«غم صدای تو یعنی» مجموعه‌ای غزل و سروده علیرضا بهرامی است. «مراعات بی‌نظیر» که یک مجموعه غزل آیینی و سروده مهدی رحیمی است، و همچنین «شما مخاطب این کتاب را می‌شناسید» سروده سیدسعید صاحب‌عَلم، مجموعه غزل هستند. صاحب‌علم شاعری جوان و متولد سال 70 است، اما مسئولان و دست‌اندرکاران پروژه «پازل شعر امروز» او را از شاعران باآینده کشور می‌دانند. «عاشقانه‌های پکن» سروده‌های کوتاه سپید حمیدرضا شکارسری را در فضایی عاشقانه در بر می‌گیرد. این کتاب شعر به نوعی، سفرنامه این شاعر به کشور چین نیز هست. «من خودم نیستم» سروده نغمه افشار است و «دردهای یخ‌زده» نیز سروده شوآن کاوه است که در سرودن آن از تکنیک روایت دگرگونه استفاده شده است.

مجموعه‌شعرهای نامبرده از روز چهارشنبه 17 مهر چاپ شده‌اند و قرار است به زودی 12 عنوان دیگر از مجموعه پازل شعر امروز نیز وارد بازار نشر شود.

کد خبر 2153757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha