۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۴۶

تغییر رویکرد یک ناشر تخصصی حوزه شعر/ به زودی؛ انتشار 80 کتابی که به نمایشگاه نرسید

تغییر رویکرد یک ناشر تخصصی حوزه شعر/ به زودی؛ انتشار 80 کتابی که به نمایشگاه نرسید

نشر نیماژ که به عنوان ناشر تخصصی کتاب‌های شعر شناخته می‌شود، از حجم کتاب‌های شعر خود کاسته و انتشار کتاب‌های داستان و رمان را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر نیماژ به عنوان ناشر تخصصی کتاب‌های شعر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور داشت که 80 عنوان از کتاب‌های شعر این ناشر به نمایشگاه نرسید و قرار است به مرور طی 2 ماه آتی وارد بازار نشر شوند.

80 عنوان باقی‌مانده، از عناوین سری دوم پازل شعر امروز هستند و تعدادی از آن‌ها هم ترجمه‌شعر هستند. اما این ناشر که از ابتدای دوران فعالیت‌اش منحصرا به چاپ کتاب‌های شعر اشتغال داشته، قرار است به انتشار دیگر ژانرهای ادبی رو بیاورد. به این ترتیب، از حجم کتاب‌های شعر کاسته شده و نیماژ به سراغ کتاب‌های داستان، رمان و ترجمه شعر خواهد رفت. 

تعدادی از عناوین جدید این ناشر هم قرار است به گفتگو با بزرگان ادبیات و سینما اختصاص پیدا کند. این کتاب‌های گفتگو که به صورت کتابچه چاپ می‌شوند، حدود 40 عنوان بوده و قرار است گفتگو‌هایی درباره سینما و ادبیات جهان باشند.

نسخه‌های 28 عنوان از کتاب‌های شعر نیماژ در نمایشگاه کتاب تهران تمام شدند که از این عناوین می‌توان به کتاب‌هایی چون «جعبه سیاه» از عبدالصابر کاکایی، «پیشامد» از کاظم بهمنی، «خاکستر بانو» از محمد شمس لنگرودی و مجموعه ترانه «یه روز یه عاشقی بود» از رسول یونان اشاره کرد.

همچنین بنا بر اعلام، تعدادی از مجموعه‌شعرهای نیماژ نیز در روزهای بعد از نمایشگاه، از چاپ دوم تا هفتم، تجدید چاپ خواهند شد.

کد خبر 2292505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha