۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰

جمشیدی در گفتگو با مهر:

50 گفتمان دینی در مدارس همدان برگزار می شود

50 گفتمان دینی در مدارس همدان برگزار می شود

همدان-خبرگزاری مهر: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: همزمان با هفته ولایت 50 گفتمان دینی در مدارس همدان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت هفته ولایت از عید قربان تا غدیر در مدارس شهرستان همدان 50 گفتمان دینی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه موضوع این گفتمان ها پاسخگویی به شبهات دینی دانش آموزان است، عنوان داشت: گفتمان های دینی یکی از تاثیر گذارترین روش گفتگو و بیان مسائل و مشکلات و آسیب های اجتماعی و آشنا سازی و آگاه کردن دانش آموزان است.

حجت الاسلام جمشیدی ادامه داد: گفتمان های دینی به دلیل اینکه به شیوه پرسش و پاسخ برگزار می شود با استقبال زیادی از سوی دانش آموزان همراه بوده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان بیان داشت: در هفته ولایت گفتمان های دینی مدارس با موضوعاتی مانند پاسخگویی به شبهات دانش آموزان، بیان آسیب ها و مسائل اجتماعی و هجمه فرهنگی دشمن همراه است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای گفتمان های دینی 30 مبلغ از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان به مدارس اعزام می شوند، ابراز داشت: برگزاری جشن در حسینیه ها، سخنرانی با محوریت ولایت و اهمیت پیروی از آن و برگزاری گفتمان دینی در مساجد و حسینیه ها از دیگر برنامه های این هفته است.

 

 

کد خبر 2153817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha