۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۰۵

جمشیدی خبر داد:

169 زندانی جرایم غیر عمد زندانهای استان مرکزی در انتظار کمک خیرین

169  زندانی جرایم غیر عمد زندانهای استان مرکزی در انتظار کمک خیرین

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل زندانها و مدیر عامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان مرکزی گفت: 169 زندانی جرایم غیر عمد زندانهای استان مرکزی در انتظار کمک خیرین هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خشایار جمشیدی ضمن اشاره به تلاش مداوم مددکاران ستاد رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد برای مرتفع نمودن موانع آزادی این زندانیان گفت: در حال حاضر تعداد 169 نفر در زندانهای استان  چشم انتظار کمکهای مردم خیر و نیک اندیش برای حل مشکلات و آزادی از زندان هستند.

وی مبلغ کل بدهی این افراد را 126 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در شش ماهه ابتدای امسال تعداد 113 نفر با مبلغ کل 196 میلیارد ریال دیه و بدهی از طریق کمکهای ستاد دیه از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود بازگشته اند.

جمشیدی در این خصوص افزود: با  توجه به این که این گروه از زندانیان و خانواده آنها منتظر کمک های خیرین و نیکوکاران هستند تحقق هدف این ستاد برای آزادسازی این افراد نیازمند عزم عمومی خیرین و نیکوکاران جامعه است.

وی در پایان شماره حساب سیبای 0216268687001  بانک ملی ایران را برای واریز کمکهای مردم خیر و نوعدوست استان مرکزی به منظور آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد اعلام کرد.

کد خبر 2160374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha