۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱

ليگ دسته يك فوتبال خراسان شمالي/

هفته سوم دور برگشت ليگ پايان يافت/ تساوي صدرنشينان و شكست قعرنشينان جدول

هفته سوم دور برگشت ليگ پايان يافت/ تساوي صدرنشينان و شكست قعرنشينان جدول

بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته دوازدهم نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک استان با انجام چهار بازي در شهرستان‌هاي مختلف استان و تساوي صدرنشينان جدول رده‌بندي پايان يافت.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته دوازدهم نهمین دوره رقابت‌های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالي (هفته سوم دور برگشت)، با برگزاري چهار ديدار در شهرهاي مختلف استان پيگيري شد.

وي اظهار داشت: در اين هفته در مهمترين ديدار دو تيم رده اولي و دومي ماهان بجنورد و شهرداري جاجرم در زمين چمن هنرستان اميركبير جاجرم به مصاف هم رفتند كه اين ديدار در پايان 90 دقيقه با تساوي بدون گل خاتمه يافت.

به گفته جعفرزاده با اين نتيجه ماهان بجنورد با كسب يك امتياز، خود را در جدول رده‌بندي 25 امتيازي كرد و همچنان صدرنشين باقي ماند اما شهرداري جاجرم با 21 امتياز يك پله در جدول رده بندي سقوط كرد و در جايگاه سوم ايستاد.

وي افزود: در ديگر ديدار اين هفته استقلال نوين بجنورد كه نزديك‌ترين تعقيب كننده شهرداري جاجرم محسوب مي‌شد در ديدار برابر همشهري خود بربرقلعه، با حساب چهار بر دو به برتري رسيد و با كسب 21 امتياز بالاتر از شهرداري جاجرم در رده دوم جدول رده بندي ليگ قرار گرفت.

جعفرزاده عنوان كرد: همچنين در ساير بازي‌هاي اين هفته تيم شهرداري آشخانه در خانه با حساب دو بر يك تربيت فاروج را از پيش رو برداشت و پيشگامان شيروان نيز ميهمان خود ابومسلم اسفراين را با دو گل بدرقه كرد.

وي اضافه كرد: در اين هفته تيم پاسارگاد جاجرم استراحت داشت.

رئيس هيئت فوتبال خراسان شمالي عنوان كرد: بر اين اساس در پايان هفته دوازدهم نهمین دوره رقابت‌های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالي (هفته سوم دور برگشت)،  تيم ماهان بجنورد با 25 امتياز در صدر جدول رده‌بندي ليگ قرار دارد، استقلال نوين بجنورد با 21 امتياز در رده دوم جدول جاي گرفته و شهرداري جاجرم هم با 21 امتياز و به دليل تفاضل گل كمتر در جايگاه سوم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمين دوره رقابت‌های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان‌هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات تيم‌های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین، تربیت فاروج و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت 18 هفته با یکدیگر رقابت می کنند و در پايان آن تيم قهرمان به رقابت هاي ليگ دسته سه كشور راه خواهد يافت.

کد خبر 2153856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha