۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹

پايان هفته شانزدهم ليگ دسته يك فوتبال خراسان شمالي/ ماهان بجنورد به صدر جدول بازگشت

پايان هفته شانزدهم ليگ دسته يك فوتبال خراسان شمالي/ ماهان بجنورد به صدر جدول بازگشت

بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته شانزدهم نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک استان با بازگشت ماهان بجنورد به صدر جدول رده بندي ليگ پايان يافت.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته شانزدهم نهمین دوره رقابت‌های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالي(هفته هفتم دور برگشت)، عصر جمعه به صورت همزمان با برگزاري چهار ديدار در شهرهاي مختلف استان پيگيري شد.

او اظهار كرد: اين هفته در مهمترين ديدار تيم صدرنشين شهرداري جاجرم در بجنورد ميزبان استقلال نوين رده سومي اين شهر بود، به گفته جعفرزاده اين ديدار در پايان 90 دقيقه با نتيجه دو بر دو به تساوي رسيد.

او اضافه كرد: همچنين در ديگر ديدار مهم اين هفته ماهان بجنورد كه در رده دوم جدول رده بندي ليگ قرار دارد در شيروان ميزبان خود پيشگامان را با دو گل شكست داد و با توجه به تساوي شهرداري جاجرم و استقلال نوين بجنورد به صدر جدول رده بندي بازگشت.

جعفرزاده گفت: در ديگر ديدارهاي اين هفته بربرقلعه بجنورد در ورزشگاه تختي ميهمان خود پاسارگاد جاجرم را با حساب چهار بر دو مغلوب كرد، او افزود: ديدار بين ابومسلم اسفراين و تربيت فاروج نيز با حساب سه بر يك به نفع نماينده اسفراين به پايان رسيد.

جعفرزاده اظهار داشت: اين هفته تيم شهرداري آشخانه استراحت داشت.

رئيس هيئت فوتبال خراسان شمالي در ادامه گفت: بر اساس نتایج چهار بازي انجام شده، در پايان هفته شانزدهم نهمین دوره رقابت‌های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالي(هفته هفتم دور برگشت)، تيم ماهان بجنورد با 31 امتياز در صدر جدول رده‌بندي ليگ قرار دارد، شهرداري جاجرم با 31 امتياز در رده دوم جدول جاي گرفته و استقلال نوين بجنورد هم با 28 امتياز در جايگاه سوم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمين دوره رقابت‌های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان‌هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده و تا آذر ماه امسال ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات تيم‌های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین، تربیت فاروج و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت 18 هفته با یکدیگر رقابت می کنند و در پايان آن تيم قهرمان به رقابت‌هاي ليگ دسته سه كشور راه خواهد يافت.

کد خبر 2172095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha