۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۹:۴۷

جعفرزاده:

پايان هفته پانزدهم ليگ دسته يك فوتبال خراسان شمالي/ پيشتازي شهرداري جاجرم

پايان هفته پانزدهم ليگ دسته يك فوتبال خراسان شمالي/ پيشتازي شهرداري جاجرم

بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته پانزدهم نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال دسته یک استان با پیروزی سه تيم صدرنشين جدول رده بندي ليگ خاتمه يافت.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته پانزدهم نهمین دوره رقابت‌های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالي(هفته ششم دور برگشت)، عصر جمعه به صورت همزمان با برگزاري چهار ديدار در شهرهاي مختلف استان پيگيري شد.

وي افزود: در مهمترين ديدار اين هفته تيم صدرنشين شهرداري جاجرم در خانه با حساب سه بر يك بربرقلعه بجنورد را از پيش رو برداشت و با 30 امتياز همچنان صدرنشين جدول رده بندي ليگ باقي ماند.

جعفرزاده عنوان كرد: در ديگر ديدار مهم اين هفته ماهان بجنورد رده دومي در ورزشگاه تختي اين شهر برابر شهرداري آشخانه با سه گل به برتري رسيد و با 29 امتياز نزديك ترين تعقيب كننده شهرداري جاجرم شد.

وي اضافه كرد: همچنين استقلال نوين بجنورد كه تا پايان هفته چهاردهم ليگ در رده سوم جدول رده‌بندي قرار داشت در خانه ميهمان خود تربيت فاروج را با پنج گل در هم كوبيد و با 27 امتياز در رده سوم جدول باقي ماند.

به گفته جعفرزاده در ديگر ديدار اين هفته قرار بود پاسارگاد جاجرم در زمين چمن هنرستان اميركبير اين شهر ميزبان پيشگامان شيروان باشد اما به دليل حاضر نشدن تيم شيرواني نتيجه بازي سه بر صفر به نفع پاسارگاد رقم خورد.

او افزود: در هفته پانزدهم نهمین دوره رقابت‌های لیگ فوتبال دسته یک خراسان شمالي(هفته ششم دور برگشت)، تيم ابومسلم اسفراين استراحت داشت.

رئيس هيئت فوتبال خراسان شمالي در ادامه عنوان كرد: بر اساس نتایج حاصل شده، در پايان هفته پانزدهم تيم شهرداري جاجرم با 30 امتياز در صدر جدول رده‌بندي ليگ قرار دارد، ماهان بجنورد با 29 امتياز در رده دوم جدول جاي گرفته و استقلال نوين بجنورد هم با 27 امتياز در جايگاه سوم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمين دوره رقابت‌های ليگ دسته يك فوتبال استان از سي و يكم خرداد ماه سال جاري با حضور 9 تيم از شهرستان‌هاي مختلف خراسان شمالي آغاز شده و تا بهمن ماه امسال ادامه دارد.

در این دوره از مسابقات تيم‌های پیشگامان شیروان، پاسارگاد جاجرم، شهرداری جاجرم، شهرداری آشخانه، ابومسلم اسفراین، تربیت فاروج و ماهان، استقلال نوين و بربرقلعه بجنورد در مدت 18 هفته با یکدیگر رقابت می کنند و در پايان آن تيم قهرمان به رقابت‌هاي ليگ دسته سه كشور راه خواهد يافت.

کد خبر 2167065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha