۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۷

جعفرزاده مطرح كرد:

پایان هفته دوم دور برگشت لیگ فوتسال خراسان شمالی/ تداوم صدرنشيني نماينده گرمه

پایان هفته دوم دور برگشت لیگ فوتسال خراسان شمالی/ تداوم صدرنشيني نماينده گرمه

بجنورد - خبرگزاري مهر: رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته دوم دور برگشت رقابت هاي ليگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف استان و تداوم صدرنشيني بتن آماده شهر گرمه پیگیری شد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: هفته دوم دور برگشت(هفته نهم) مسابقات لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی با انجام چهار دیدار همزمان در شهرهاي مختلف اين استان پیگیری شد.

وی اظهار داشت: در مهمترین دیدار این هفته قرار بود تیم صدرنشین بتن آماده گرمه در فاروج برابر سازه بتنی نیرومند اين شهر به ميدان برود اما اين ديدار به علت حضور نيافتن نيروي انتظامي برگزار نشد.

جعفرزاده عنوان كرد: همچنين ديدار بين پرسپوليس اسفراين و پيام بجنورد نيز به علت عدم حضور نيروهاي انتظامي برگزار نشد.

به گفته وي در در ديگر ديدارهاي اين هفته گلستان ثامن شيروان در خانه برابر ميهمان خود جوارشي سنخواست با نتيجه دو بر دو به تساوي رسيد و شهاب نوين شيروان نيز برابر ميهمان خود متال استيل بجنورد با نتيجه دو بر يك مغلوب شد.

جعفرزاده افزود: بر این اساس در پایان هفته نهم رقابت های لیگ دسته یک فوتسال استان( هفته دوم دور برگشت) بتن آماده گرمه با 17 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم هاي جوارشی سنخواست، گلستان ثامن شيروان و متال استيل بجنورد هر سه با 15 امتیاز و بر اساس تفاضل گل در رده هاي دوم تا چهارم جدول رده بندی لیگ جای گرفته اند.

وی عنوان كرد: در اين دوره از مسابقات لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی هشت تيم از شهرستان هاي مختلف استان حضور دارند.

رییس هیئت فوتبال خراسان شمالی اظهار داشت: در پایان این مسابقات، تیم قهرمان به عنوان نماینده استان جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ دسته سه فوتسال کشور را به دست می آورد.

کد خبر 2183990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha